Ga naar inhoud


het LG OS wat is het?


Aanbevolen berichten

Beste dames en heren,

 

niet dat het moet maar, als een van de beste Flat OLED panel makers de Firma LG is, kun je er wel over prakkiseren wat een LG OS is en voor en nadelen heeft.

Ik lees wel reviews over smartTV's en de bekende betere merken maar er is weinig uitleg over dat OS { operating system }

Ik kijk al een tijdje naar de 4K modellen sinds m'n 2013 Panasonic wat problemen vertoond, die niet het subtopic moeten worden.

 

Als je nu een koopadvies bekijkt staat er nagenoeg niets over dat OS en de integriteit ervan.

 

wie kan me meer vertellen?

 

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik heb een 65" LG Oled serie 8, en ben met het beeld zeer tevreden, als ex Pioneer en later Panasonic Plasma kijker.

 

Oled is voor een Plasma kijker het enige alternatief, LED of QLED haalt het niet bij een OLED.

 

Het operating systeem van LG is stabiel en wordt regelmatig met een update voorzien.

Netflix is geïntegreerd, heeft een eigen toets op de afstand bediening, ook de internet browser werkt prima.

Zelfs de Canaldigitaal app is in de shop te downloaden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar daar gaat het me niet zozeer om

Ik lees nergens wat dat LG-OS kan en of het mij straks knevelt !

 

voorbeeld

ik koop een heel dure webcam voor de Panasonic en een jaar later wordt de skype app uit de reeks van Panasonic ge sodemie terd.

Kan ik dergelijke acties met een LG OS verwachten. Is dat OS ook zo veilig dat ik weer app's mag gebruiken en niet via de achterdeur bij een hacker land?

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijken in de toekomst kan ik niet, maar er is meer mogelijk en het support is al langer als bij mijn Panasonic.

 

Misschien helpt deze link je verder bij je onderzoek.

LG content store

 

Zoals je kunt zien is er volop keuze, en apps worden regelmatig geüpdatet.

De inhoud van de app store kan per land verschillen.

Soms kan je tv in een ander land wonen voor jouw favoriete apps.😎

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2020 om 14:40, ceesv zei:

Soms kan je tv in een ander land wonen voor jouw favoriete apps

Dat hebben we dus eens getest gistermiddag in de grote winkel met veel merken op een LG met dat LG-OS moest er ook één voor ons kantoor hebben!

voor presentaties, 3d animaties, referenties uit het internet etc. etc.

 

dat "land" is inderdaad wel geinig, maar niet alle app's zijn zo Blöd 😁

m.a.w. die Britbox app bijvoorbeeld werkt niet op die internet aansluiting daar. Ja de verkoper stond nogal te zweten omdat wij dat wilde weten.

 

 

Screenshot_17.png

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...