Ga naar inhoud


Fox Sports 1 en Ziggo


meijelsat

Aanbevolen berichten

Er is al 2 maanden gratis Fox Sports kijken voor alle Ziggo kijkers, maar begint 2021 kan alleen duurder abonnementen. Dat zijn voor Fox Sports 1 start en standaard pakket op zwart zetten, betekent dat ik kan misschien ook verder kijken naar Fox Sports 1? Ik heb abonnee op pakketten van movies en series xl en Ziggo sport totaal.


Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


Fox Sports 1 maakt deel uit van de door de content-aanbieder opgelegde 'voetbalbelasting'. KPN, Canal Digitaal hebben hiervoor verplicht de prijs met €3 verhoogd. Hetzelfde trucje hebben ze bij Ziggo geprobeerd, maar die hield (voor de consument althans) het poot stijf. Géén verhoging. Maar de schijn bedriegt!!! Er is geen publieke overeenkomst/afspraak gepubliceerd! Het lijkt er sterk op dat ze 'onder de tafel' gewoon Fox hun zin hebben gegeven met ingang van 01-01-2021 (dan wordt automatisch alles tóch duurder, dat merkt die stomme consument toch niet). Zo kan Ziggo zonder gezichtsverlies hun achterban 'geruststellen' en volgend jaar sluipend alsnog de verplichte verhoging doorvoeren...

 

Eigenlijk een stuitend verhaal van machtsmisbruik dat een aanbieder dit kan maken.. Feitelijk betaal je voor het verplicht afnemen van reclame met nog een vleugje programmering.

 

Canal Digitaal begint wakker te worden en heeft Discovery (die dezelfde truc als Fox wilde uithalen) eruit geknikkerd..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...