Ga naar inhoud


Hotbird verdwenen en geen Fox Sports 1


HobbyBobby

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw en had een vraagje aan jullie kenners;

Heb sinds gisteren een Dreambox 800HD gekregen van een kennis en ben er vandaag mee aan de slag gegaan. Het viel me op dat ik geen Hotbird in de satelieten lijst had, de rest zit er volgens mij wel in.

Daarnaast wilde ik voetbal gaan kijken en zie ik dat Fox Sports 2 en 3 wel werken, maar Fox Sports 1 niet.

 

Weet iemand hoe dit kan komen en hoe ik dit op kan lossen?

 

Ik zie ook dat je moet zien welke image ik draai, maar hoe kom ik daar achter?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw en had een vraagje aan jullie kenners;

Heb sinds gisteren een Dreambox 800HD gekregen van een kennis

Daarnaast wilde ik voetbal gaan kijken en zie ik dat Fox Sports 2 en 3 wel werken, maar Fox Sports 1 niet.

Alvast bedankt.

En je hebt er geen smartcard bij gekregen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogal verwarrend. Je spreekt over geen ontvangst van hotbird en fox sport 1.

Dan spreek je over perfecte ontvangst van fox sport 2 en 3 met KPN smartcard.  :confused:

Onbegrijpelijk is dat je satelliet tv zenders kan decoderen met een KPN smartcard?  :confused:

Is dit digitenne?? Welke tuner heb je dan in je dm800??

Spreken we hier over dvb-t/s/c ???

Wat is er aangesloten aan je dm800 een schotel, een antenne, of verbonden met de wcd van de kabel tv aansluiting.

Iets wat meer duidelijkheid is gewenst om je te kunnen helpen. Want nu krijg ik er noch kop noch staart aan.

Oftewel heb ik iets gemist en kan je met een KPN kaart digitale satelliet zenders decoderen  :sick:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek nu uit bovenstaande info van ts de conclusie dat hij illegaal sat zenders bekijkt.

Dan hebben we het niet over een legale Dreambox, lijkt me.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het lijkt erop dat hij kennelijk een KPN ip ontvanger heeft met abonnement en nu een DM 800 voor satelliet erbij gekregen heeft zonder kaart, maar met beeld??? !!

 

Dan kan je inderdaad alleen de bovenstaande conclusie treffen.

 

Maar wanneer we het fout hebben vernemen we dat graag van de vraagsteller.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens bekeken, en kan eigenlijk niet 100% uitmaken of hij zwart kijkt.

de vraag luid o.a.

Het viel me op dat ik geen Hotbird in de satelieten lijst had, de rest zit er volgens mij wel in.

Als die ontvanger komt van een astra 19,2 en 23,5 kijker, zou het me dus niet verbazen dat deze hotbird lijst dan ook niet aanwezig is. Bij mij ook niet.

Wat bedoeld hij met de rest?

volgende zin, is ook merkwaardig:

Daarnaast wilde ik voetbal gaan kijken en zie ik dat Fox Sports 2 en 3 wel werken, maar Fox Sports 1 niet.

Het is net die zender, die een extra codering heeft, die hij ontvangt??  :sick:

De volgende zin, lijkt me niet heel pluis:

Ik heb wel gewoon een Fox Sports abbonement en in de woonkamer werkt mn kpn kastje wel gewoon Fox sports 1.

Alleen op de DM niet, ook niet als ik mn kpn smartcard erin doe..

Beeld kan hij met zijn kpn kaartje niet hebben.

Het is hier nergens duidelijk, welke satelliet(en) dat hij ontvangt, en hoe.

Maar je vermoeden, kan steek hebben, echter heeft hij dan via een bepaalde manier beeld op fox sport 2, wat wij niet hebben. Het kan hier een aangepaste niet publieke softcam zijn.

Misschien heeft die vriend "iets" gedaan, maar ook als beginneling, moet je weten, dat betaal kanalen zonder meer niet te zien zijn.
Maar in belgie heeft men recht op verdediging, kweet niet in nederland, maar ik laat het nu aan t.s. over, om hem te verdedigen, en zijn verhaal te verduidelijken, tenzij hij een ban heeft gekregen, en dus niet meer kan schrijven.

Ben benieuwd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...