Ga naar inhoud


Nieuwe satellietontvanger (hands on advies)


jeandubois

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik heb 2 Solo 4k's in gebruik sinds 2016.

Werken zonder problemen, met VTi.

 

De Voorgangers, Rebox 8000, werden vervangen wegens.... defecte condensatoren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 21-11-2020 om 11:18, jeandubois zei:

Dank voor de info. Welke image(s) zou je dan wel aanraden?

 

Op 22-11-2020 om 10:36, maja zei:

VuDuo4kSE  is de beste op het moment. Kost ook een paar cent. GigaBlue is ook een goede. Beide zijn van prima kwaliteit.

Kan je dat display op het frontpaneel makkelijk uitschakelen? Mijn vrouw heeft een hekel aan oplichtende displays en lichtjes op toestellen...

 

mvg.

jean

Op 21-11-2020 om 11:18, jeandubois zei:

Dank voor de info. Welke image(s) zou je dan wel aanraden?

 

Op 22-11-2020 om 10:36, maja zei:

VuDuo4kSE  is de beste op het moment. Kost ook een paar cent. GigaBlue is ook een goede. Beide zijn van prima kwaliteit.

Kan je dat display op het frontpaneel makkelijk uitschakelen? Mijn vrouw heeft een hekel aan oplichtende displays en lichtjes op toestellen...

 

mvg.

jean

Op 21-11-2020 om 11:18, jeandubois zei:

Dank voor de info. Welke image(s) zou je dan wel aanraden?

 

Op 22-11-2020 om 10:36, maja zei:

VuDuo4kSE  is de beste op het moment. Kost ook een paar cent. GigaBlue is ook een goede. Beide zijn van prima kwaliteit.

Kan je dat display op het frontpaneel makkelijk uitschakelen? Mijn vrouw heeft een hekel aan oplichtende displays en lichtjes op toestellen...

 

mvg.

jean

Op 21-11-2020 om 11:18, jeandubois zei:

Dank voor de info. Welke image(s) zou je dan wel aanraden?

 

Op 22-11-2020 om 10:36, maja zei:

VuDuo4kSE  is de beste op het moment. Kost ook een paar cent. GigaBlue is ook een goede. Beide zijn van prima kwaliteit.

Kan je dat display op het frontpaneel makkelijk uitschakelen? Mijn vrouw heeft een hekel aan oplichtende displays en lichtjes op toestellen...

 

mvg.

jean

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij wil die Display wel heeeeel graag uitschakelen want je vraagt het wel 4x...😂

 

Ja, je kunt het Display al dan niet tijdsgebonden aan- en uitschakelen, zoals b.v. om 24 uur zodat die in de avonduren geen licht geeft.

 

Maar dat zou wel zonder zijn want zo’n Display heeft toch wel zijn toegevoegde waarde, maat het kan wel.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De Solo 4k op de slaapkamer heeft s'nachts een verduisterd display.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Jürgen zei:

Jij wil die Display wel heeeeel graag uitschakelen want je vraagt het wel 4x...😂

 

Ja, je kunt het Display al dan niet tijdsgebonden aan- en uitschakelen, zoals b.v. om 24 uur zodat die in de avonduren geen licht geeft.

 

Maar dat zou wel zonder zijn want zo’n Display heeft toch wel zijn toegevoegde waarde, maat het kan wel.

 

Sorry voor die 4x, ik denk dat ik per per ongeluk multiquote gebruikt heb? Dank voor de info

Jean

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...