Ga naar inhoud


Panasonic SC-PM3 speelt geen cassettes


greekfalcon

Aanbevolen berichten

Mijn Panasonic SC-PM3 mini hifisystem speelt geen cassettes. Het apparaat had een hele tijd niet gespeeld en er bleek een cassette klem te zitten. Deze heb ik verwijderd en er zat een heleboel tape rond de capstan gewikkeld. Deze heb ik verwijderd en hoopvol deed ik er een andere cassette in. Na het op play drukken laadt het apparaat de cassette wel en aan de klik te horen komt het koppenblok omhoog en begint te spelen. Helaas stopt het spelen na enkele seconden, bij opnieuw proberen blijft dit zo. Iemand een idee?

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


riemen versleten 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen, ik zal het apparaat nogmaals uit elkaar halen en een van de snaartjes die wat los is ontvetten waardoor er iets meer frictie is. Al speelt hij dan maar even dan is dat het dus.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon nieuwe erop 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Slipkoppeling van de opwikkel spoel in orde?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is moeilijk vast te stellen daar het geheel gesloten is. Je kan dus niet zien wat er gebeurt. Ik denk dat ik het toch maar opgeef, snaartjes zullen ook moeilijk dan wel geheel niet te krijgen zijn.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In België staan ze nieuw te koop vanaf € 86,-

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het probleem met die mini setjes is, dat het een ontzettend gepriegel is om ze uit elkaar te schroeven om het snaartje te vervangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat klopt maar er zijn hobby "priegelaars" bijvoorbeeld bij tweakers die gaan ervoor

die repareren zelfs de kleinste walkman etc.

 

Zelf zou ik met m'n dikke vingers en zonder zo een Universele Meter :grin: niet ver komen.

Als die meter maar niet uit China komt😆

  • Haha 1

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...