Ga naar inhoud


Hoe complete map met alle folders naar Premiumize cloud sturen?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Bestaat er een How to om dit te bekijken? Ik slaag er wel in om individuele foto's en documenten en dergelijke te sturen naar de cloud maar geen complete map met bvb 100 foto's of 100 documenten.

Windows laptop 8.1

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik ook een aantal cloud services maar ik moet ook een map zelf aanmaken en daar de boel in sturen, als je een hele map wil sturen met sub mappen zul je dus een archiver moeten gebruiken en de boel inpakken als 1 pakket en het er zo op zetten. Maar je hebt ook cloud services die een stukje software aanbieden wat je op je pc kunt zetten en daarmee kun je dan wel hele mappen inclu submappen op de cloud zetten. Het ligt er maar net aan welke cloud service je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik dus Premiumize.me die een all in service bieden met cloud opslag en VPN en downloaden van NZB 's. Ik had voorheen Transip 1TB gratis maar deze gratis dienst stopt  ermee binnen enkele dagen. Bij transip kon je wel mappen oploaden. Een archiver is mij onbekend.

Kun je eigenlijk van de ene cloud naar de andere sturen?

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, pirrewit zei:

Een archiver is mij onbekend.

Echt? Winrar, WinZip, 7Zip, Zip. Maar gaf al aan bij de ene cloud kun je meer dan bij de ander. Maar als het gratis is of moet dan kun je niet meer dan dat de gratis service toelaat. En ik denk dat je over een jaar of 2 bijna geen enkele gratis cloud service meer hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, pirrewit zei:

Premiumize is wel een betaal pakket. 7zip en dergelijke zijn natuurlijk wel bekend maar niet onder de verzamel naam archiver.

Zo maar een regel hoor.

 

7-Zip is a file archiver with a high compression ratio.

 

Het zijn wel degelijk archivers, maargoed als je een betaal service hebt krijg je daar dan geen software bij? Ik heb er zelf even gekeken maar geen software om te uploaden of the syncen bij premiumize.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"All you need to do is to click on "MY FILES" (Top left of the page) and once there click on: "Upload files". You can first create a folder and upload to that folder or do in an existing folder or just upload in the root folder."

Zo ga ik te werk voor de individuele folders maar complete bestanden /mappen lust Premiumize zo niet.

 

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...