Ga naar inhoud


Smartcardnummer beginnend met 130


FredHudson

Aanbevolen berichten


tv Vlaanderen meld mij dat met deze smartcards geen Tv Drenthe en EsportsOne kan ontvangen worden, paar uur geleden melding van gehad, dus is nog steeds een probleem met deze kaarten :( 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin! Je moet alleen de Nagra mapping aanzetten! RTV Drenthe heeft geen PID voor provider 0100:00006C dus die doet het nooit op een TVVlaanderen kaart! Hij ‘deed’ het omdat hij FTA was!! 
 

1B835F0C-CD42-46B4-988D-E7E154F20C71.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Mimisiku zei:

Onzin! Je moet alleen de Nagra mapping aanzetten! RTV Drenthe heeft geen PID voor provider 0100:00006C dus die doet het nooit op een TVVlaanderen kaart! Hij ‘deed’ het omdat hij FTA was!! 
 

1B835F0C-CD42-46B4-988D-E7E154F20C71.jpeg

 

probeer dat eens aan Tv Vlaanderen uit te leggen, zij hebben me bevestigd deze namiddag dat deze kaarten niet werken met mijn smartcard beginnend met 130.

zie hieronder hun reactie:

 

Bedankt voor uw e-mail.

Uit verder onderzoek blijkt dat door dat u een 130 smartcard gebruikt u deze zenders niet kan ontvangen. 

Omdat u een basic+ abonnement heeft kan ik u daarom gratis een interactieve decorder aanbieden ter waarde van 139,00 EUR + gratis verzending. Indien u een contractverlenging van 12 maanden aan gaat. 

Deze decorder bevat een geïntegreerde smartcard 337 nummer. Hiermee gaat u deze zenders wel kunnen ontvangen. Wanneer u deze decorder aansluit op het internet kan u gratis gebruik maken van de functie Replay. Hierdoor kan u 7 dagen terugkijken. Gelieve er wel rekening mee te houden wanneer u wenst op te nemen dat u gebruik moet maken van een externe harde schijf of een USB stick.

Graag had ik hier een bevestiging voor ontvangen.

Met vriendelijke groeten

Iyana 


Klantendienst TV VLAANDEREN 

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben deels gelijk. ElevenSports heeft alleen Nagra codering en Viaccess. De losse kaarten zijn feitelijk Nagra kaarten met een Seca ‘tunnel’. In officiële bakjes werkt de kaart in Nagra modus en geeft beeld. Bij Linux ontvangers met OScam schakelt de kaart niet in Nagra modus tenzij je benodigde Nagra keys hebt (duur geintje).. Door de Nagra mapping aan te zetten werkt deze (voorlopig??) ook via de Seca tunnel. 
 

Dit trucje gebruikt M7 om je naar hun gesloten hardware te dwingen. Nieuwe kanalen alleen in de laatste codering. Hoe meer mensen daarin toegeven, hoe sneller ze Seca kunnen afschaffen want dat is wat ze willen. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ze hebben deels gelijk. ElevenSports heeft alleen Nagra codering en Viaccess. De losse kaarten zijn feitelijk Nagra kaarten met een Seca ‘tunnel’. In officiële bakjes werkt de kaart in Nagra modus en geeft beeld. Bij Linux ontvangers met OScam schakelt de kaart niet in Nagra modus tenzij je benodigde Nagra keys hebt (duur geintje).. Door de Nagra mapping aan te zetten werkt deze (voorlopig??) ook via de Seca tunnel. 
 

Dit trucje gebruikt M7 om je naar hun gesloten hardware te dwingen. Nieuwe kanalen alleen in de laatste codering. Hoe meer mensen daarin toegeven, hoe sneller ze Seca kunnen afschaffen want dat is wat ze willen. 

 

het gaat niet over eleven sports, die gaat open zonder problemen, is Tv Drenthe en EsportsOne die zender met computer spellen dat niemand kijkt, ze hebben deze week wel gezegd dat er een technisch probleem is voor elke klant met een smartcard voor 1 van de 2 zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh. Ik ga zo even kijken. Vrouw kijkt Mr Frank Visser....

 

Zelfde verhaal.. Ook deze zender gaat via de Nagra tunnel.. Geen Seca identificatie....

 

Aan deze zender mis je niks! Je kijkt naar anderen die online een spelletje spelen.. Oeverloos gezwam...

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb identiek hetzelfde probleem.  Bij mij is mijn klacht daarover nog in onderzoek door de technische dienst.

 

Het is toch wel bijzonder eigenaardig dat e-sports one en TV Drenthe enkel met een ingebouwde smartcard mogelijk zijn, maar Vixen HD dan wel ook voor de losse kaarten beschikbaar is gekomen

 

Het gaat mij niet om die twee zenders, maar het is toch hemeltergend dat het drie weken moet duren eer er zo'n antwoord komt.

 

Ik kan mij trouwens niet inbeelden dat ook maar iemand voor die twee zenders overschakelt naar een andere ontvanger en smartcard.

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon pesterij... Jij móet en zal over naar hun nieuwe systeem! De klantendienst van CDS en TVV zijn ook zo geïnstrueerd om bij dit soort vragen meteen met een 'aanbieding' te komen mét 12-maanden verlenging!!! Hele laakbare praktijken mijns insziens... Om diezelfde reden worden losse kaarten niet meer verkocht/geregistreerd...

 

Gewoon je Nagra mapping aanzetten en de kanalen gaan (voorlopig??) open..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zou al in Nagra modus moeten draaien. Dan zouden de rechten niet goed staan op je kaart. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor RTV Drenthe is er geen oplossing! Die is van FTA naar gecodeerd gegaan. Deze zender is niet bestemd voor België en staat ook niet meer in de FastScan lijst van TV Vlaanderen. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, PLsat zei:

Kvraag mij af of het probleem idd niet eerder is dat voor een deel van de kaarten (die beginnen met 130) de rechten op deze twee zenders niet goed staan.

 

 

denk ook dat zoiets moet zijn, en dat ze proberen de klant gewoon naar hun eigen brol te trekken, en moet zijn dat er amper mensen over vallen 

2 minuten geleden, Mimisiku zei:

Voor RTV Drenthe is er geen oplossing! Die is van FTA naar gecodeerd gegaan. Deze zender is niet bestemd voor België en staat ook niet meer in de FastScan lijst van TV Vlaanderen. 

volgens hun eigen zenderlijst, wat ze tegen mij via mail ook bevestigd hebben staat deze wel nog in hun aanbod:

 

https://m7cdn.io//tvvlaanderen/pdfs/zenderlijsten/zenderlijst-tv-vlaanderen-satelliet.pdf

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...