Ga naar inhoud


VU+solo2 Flashen zonder usb


kkkkk

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Ook al ZOU hij een passend NFI vinden dan is dat VTi 6.x en die zou dan eerst opgewaardeerd moeten via (precies!! USB)... Gewoon een nieuwe kopen..

 

a ) ik weet niet of dat een notoire fout is, het is de eerste keer dat ik dat zo lees ???

b ) je kunt wel degelijk een image flashen indien die VTI 6.x erop staat via het herstellen van een backup image dat je op je HDD hebt staan (daar zet je dan die nieuwste image in en geeft het mapje een andere naam)

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


al eens geprobeerd met een bootloader eerst te flashen (als die er is) .Mss leest hij wel die.Gebruik een kleine stick die amper 256 MB groot is.Ik het gewoon een oude  flashjet 256MB en die werkt op alle boxen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een zwarte SoloSE v2

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, bellejt zei:

al eens geprobeerd met een bootloader eerst te flashen (als die er is) .Mss leest hij wel die.Gebruik een kleine stick die amper 256 MB groot is.Ik het gewoon een oude  flashjet 256MB en die werkt op alle boxen.

hoe doe je dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

net zoals een image via usb.Bootloader op usb stick en box starten.Daarna de echte image op dezelfde manier.Voor de duo2 heb ik dat moeten doen om de nieuwe images te kunnen draaien. Vooral de grootte van de USB stick is dikwijls een probleem.Ik heb die kleine jetflash van 256 Mb maar heb ook al eens een grote stick van 4 GB gewoon gepartioneerd met een 256 Mb .Dan las die de stick wel op een box van een vriend

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als hij toch defekt is zou ik gewoon eens proberen met die van de gewone solo.Anders beland hij toch in de kliko of zoeken achter een clone.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een andere kopen.... Solo2 is al op leeftijd...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...