Ga naar inhoud


Mail sturen lukt niet op nieuwe iphone12


pirrewit

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn iphone 5 vervangen door een 12 en vanuit een backup alles terug gezet . Dit is nagenoeg foutloos verlopen. Enkel kan ik momenteel geen mail versturen.

Mail ontvangen in inbox ok. Prullenbak OK  maar ik zie geen map verzonden berichten en kan ook geen mail sturen. Uiteraard wel opstellen maar niet verzenden.

waar moet ik nu gaan zoeken.? Op de iphone of bij de provider Telenet of bij Thunderbird?

 

Ik zie nu ook dat de map verzonden is aangemaakt bij een mislukte mail verzenden. Dus map is er  maar versturen kan vooralsnog niet.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit zal je toch echt op jouw iPhone moeten corrigeren - herstellen en wel via Instellingen --> Mail --> Accounts.

Daar de betreffende account verwijderen en opnieuw aanmaken.

Als het goed is worden dan tijdens het aanmaken de juiste gegevens opgehaald.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb uit.telenet.be verandert in smtp .telenet.be en kan nu wel berichten sturen.

jammer genoeg werkt nu inkomende mail weer niet meer. Daar heb ik in.telenet.be nu moeten veranderen in pop.telenet.be en nu werkt wel alles.

 

Vreemd toch de laptop heeft voor in dus  pop.telenet  De iphone5 heeft voor in : in.telenet en uit.telenet. De iphone 12 heeft dan weer pop voor in en smtp voor uit. De ipad heeft in en uit telenet.be.  Dus samengevat: 4 toestellen met allemaal andere spec's en toch werkt nu alles foutloos. Ik vind dat als dummy op zijn minst vreemd maar ik wou het toch maar mededelen.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm vreemd…

 

Persoonlijk heb ik nog nooit andere instellingen gezien / gebruikt dan SMTP voor uitgaande en POP voor inkomende mail.

Dit is uiteraard afhankelijk van de provider waar jij je telefoonabonnement hebt afgesloten.

Maar gelukkig werkt alles weer…👍

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...