Ga naar inhoud


Sommige zenders TVV kan ik niet ontvangen


muesli

Aanbevolen berichten


17 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dat heeft de VU+Duo. Maar uitsluitend CI en géén CI+. De Duo is echter flink aan de jaren dus een nieuwe ontvanger is geen luxe…. De witte CI van Canal Digitaal/TVV werkt nog in de Duo…. Telenet en Proximus werken met CI+ (alhoewel voorTelenet een softcam oplossing bestaat)..

Hoelang die softcam oplossing van telenet nog gaat bestaan is ook de vraag .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, chukky2 zei:

Hoelang die softcam oplossing van telenet nog gaat bestaan is ook de vraag .....

Bij mij weten werken de kabel zenders met CI module alleen met de CI+ helper plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in dezelfde situatie: Een VU+DUO met een oude kaart.

Die ontvanger toont echt zijn leeftijd (je kan bvb OpenPli 8 niet meer in-place upgraden vanwege te weinig geheugen) en de C807 is ook al vervangen.

Ik ben echter van plan de DVB-S2 ontvanger in mijn TV te gaan gebruiken, dan kan ik zelfs 4K uitzendingen al zien (FTA).

Echter vind ik dat TV Vlaanderen onze bestaande kaart zou moeten omruilen voor een CI+.

Ook ben ik blij dat ik zelf nog geen CI+ gekocht heb, want op dit moment verkopen ze enkel de CAM701 terwijl er al sprake is van de CAM803.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2021 om 08:25, patje7of9 zei:

Bij mij weten werken de kabel zenders met CI module alleen met de CI+ helper plugin.

Ik heb hier al een aantal jaren oude vtisoftware en daar werkt ze mee . Met de cam van telenet wel te verstaan .

aangepast door chukky2
Fout pli
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...