Ga naar inhoud


Delta fiber


toeter

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

binnenkort start delta fiber met de aanleg van het glasvezelnetwerk, ik heb hier ook een abbo afgesloten. Zijn er forumleden hier die al een abbo hebben via delta fiber. Hoe zijn de ervaringen en kun je ook via een dreambox kijken met een ci-cam met kaart oid. Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij levert Delta op fiber geen DVB-C en zal je hun interactieve tv-ontvanger moeten gebruiken.
E.e.a. wordt misschien duidelijk als je met je postcode kijkt op hun website, met mijn postcode zie ik alleen dat ze de beschikbaarheid niet kunnen controleren. (Logisch, er ligt hier geen glasvezel en ik woon niet in Zeeland).
Binnen Zeeland heeft Delta een coax-netwerk, daar kan je wel je Dreambox gebruiken en is zelfs de CI(+)-CAM niet nodig, smartcard is genoeg.

 

Ze gaan wel voor de hoogste snelheid en niet tegen de hoogste prijs:
 

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Sinds een maand ben ik overgestapt van KPN VDSL (40 Mbps) naar Delta Fiber (1 Gbps). Voor mijn 4K TV  heb ik van Delta een Animo Kamai 7X. Ik ben bijzonder tevreden over de werking en beeld van de TV (Sony Oled 4K)
Voor mijn TV boven gebruik ik nu nog een Digitenne insteekkaart, maar later deze maand wil KPN die graag terug hebben....
Kan ik een "vreemde" TV-ontvanger (ik heb nog een privé Arris VIP5202) van Delta firmware voorzien? Zo ja, hoe?
Of ben ik aangewezen op een tweede huurkastje, waarvoor ik na ca. een jaar meer ga betalen dan de aanschafprijs die ik hier en daar voorbij zie komen?
Bij voorbaat dank voor alle suggesties!

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Shmuel zei:

Kan ik een "vreemde" TV-ontvanger (ik heb nog een privé Arris VIP5202) van Delta firmware voorzien? Zo ja, hoe?

Neen

 

je kan beter de APP gebruiken en een paar chromecast kassies voor je extra TV's wel overal ethernet aanleggen dus.

https://www.delta.nl/televisie/tv-app/

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Neen

 

je kan beter de APP gebruiken en een paar chromecast kassies voor je extra TV's wel overal ethernet aanleggen dus.

https://www.delta.nl/televisie/tv-app/

Bedankt! Dat klinkt heel categorisch. Ik zal me in de Delta app gaan verdiepen.
De TV in de slaapkamer is een Grundig Android Smart TV. Destijds gekozen omdat dat in Duitsland de enige beschikbare was met DiSEqC 1.1....
Ben er alleen nog niet uit hoe ik de Delta app op de TV krijg. Google Play ;lijkt ver weg verstopt....

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Shmuel zei:

Grundig Android Smart TV. Destijds gekozen omdat dat in Duitsland de enige beschikbare was met DiSEqC 1.1..

Dan zal er eerst BeNeLux software in moeten als het een Duitse tv is

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mereltje en @Shmuel,

natuurlijk is dat voor een regionale APP belangrijk ik heb ook tweemaal de TV helemaal moeten restten om die Taal en Landscode weer op locatie te krijgen

bij de meeste Europeese merken gaat dat... Met een Turks adept gaat dat weer niet.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...