Ga naar inhoud


dreambox 800 SE met interne hd schakelt zichzelf uit


Gast peterp

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Een clone box!?!

 

Daarover is geen discussie toegestaan op sat4all.

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu begrijp ik zijn terughoudendheid. Estar bestaat niet meer dus als het fout gaat zit ie zonder... Straks zit er ook nog een c-line in en is het feest compleet...

En beter als het origineel is een dikke fabel. Kijk maar eens hoe je WiFi erin geprakt zit...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze een laatste opmerking van mijn kant ,  deze clone  ( niet opgelet) is in mijn haast gekocht omdat mijn originele DREAMBOX 800 HD PVR moeilijk heden had , een tijd geleden kreeg ik een probleem met deze 800hd pvr GEKOCHT bij michel van sat4all waarschijnlijk wel bekend bij jullie allemaal , Het probleem was bij het opstarten duurde het steeds langer voor ik signaal en beeld kreeg , dit probleem heb ik op deze site geplaatst en een van jullie had het ook gehad en zelf opgelost met foto van de tuner printplaat , door mijn laksheid heb ik het niet gedaan met gevolg dat het probleem zo erg werd dat mijn opnames en verwijderen op de hdschijf niet meer lukte alleen wat er nog opstond kon ik afspelen , mijn vrouw begon te mopperen en  om die reden ben ik gaan zoeken naar een dreambox 800 se , en gevonden , deze man heeft alles voor mij in orde gemaakt en IN MIJN HAAST niet opgelet dat het geen dream was en kwam nog meer in de moeilijkheden met dat de estarbox uit ging als ik de sony bravia uitschakelde , GISTER MIDDAG LAAT heb ik de klanteservice van sony amsterdam opgebeld en deze service vertelde wat ik moest doen STAP VOOR STAP en als ik nu de estarbox op opname heb staan en de sony bravia uitdoe gaat ALLES GOED , ik bedank iedereen die mij advies en raad heeft gegeven en zeg sorry dat ik niet beter hebt opgelet bij de aankoop van de clone , ik ga kijken of ik het item terug kan vinden over dat opstart probleem van mijn DERAMBOX 800 HD PVR op deze topic en probeer met deze man in contact te komen ,  het is niet erg om een fout te maken , maar het is erg als je van je fouten niks leert , ja toch ???

aangepast door peterp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard mag je leren van je fouten… Je zou langzaam beter gaan uitkijken naar een vervanger. De DM500HD, DM800HD-PVR, DM800SE zijn inmiddels zwaar verouderd (400Mhz). Een nieuwe kost tussen de €100~120 en biedt alles en meer wat de DM800se deed. De nieuwe boxen hebben een veelvoud aan geheugen en zijn minimaal 2 maal sneller (vaak 4 maal).. Persoonlijk zou ik nu geen tijd en geld meer steken in zo’n oeroude bak….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ben er inmiddels al een poosje uit mijn probleem ,Het probleem zat in mijn SONY televisie , in mijn externe aansluitingen in het menu van mijn SONY stond aangevinkt ALLE APPARATEN KOPPELEN , deze heb ik uit gezet en alles is in orde , ondertussen draaid mijn ....... 800 se als een tierelier no problems maar dan in het chinees 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...