Ga naar inhoud


TS-Doctor 3.2.18 start sinds vandaag verschrikkelijk langzaam


Pluizebol
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag doet TS-Doctor bijna een minuut over om op te starten.

Gebruikt er nog iemand dit programma en/of heeft iemand anders ook dit probleem?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uren geleden, Tonskidutch zei:

Heb je een windows 10 update gehad afgelopen week? <21H2>

Ik had het ook eens met een ander programma, dat werkte weer na deïnstalleren en herinstallatie.

 

 

 

Mijn machine (de boosdoener dus heeft inderdaad 21H2 onder de motorkap.

Deïnstalleren en herinstallatie van TS-Doctor heeft niets opgeleverd.

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 21H2 update uninstalled.
Nu werkt TSDoctor blijkbaar weer  normaal.

Ik heb dit ook gemeld op de site van de ontwikkelaar.

 

  • Like 1

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het persoonlijk niet zo'n goed idee om belangrijke Windows updates te verwijderen omdat één of ander flut pakketje niet goed werkt (slecht geprogrammeerd?) onder Windows.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Psychosammie zei:

Ik vind het persoonlijk niet zo'n goed idee om belangrijke Windows updates te verwijderen omdat één of ander flut pakketje niet goed werkt (slecht geprogrammeerd?) onder Windows.

 

 

TSDoctor is niet wat ik een flut pakketje noem (jij misschien wel maar dat is natuurlijk jou volste recht).

 

Het "flut pakketje" werkte traag nadat ik de Windows 10 21H2 preview vanuit de officiële Windows update installeerde !

Ik heb dan een backup van mijn systeem zonder die preview terug geïnstalleerd (duurt 15 minuten).

En dan werkte mijn zogenoemd "flut pakketje" weer als vanouds.

Systeem backups maken die men op een eenvoudige manier kunt restoren is een zaligheid.

 

Maar : intussen is de definitieve versie van Windows 10 21H2 beschikbaar geworden via de officiële Windows update, en die heb ik opnieuw geïnstalleerd.

Guess what : mijn "flut pakketje" werkt weer perfect.

 

Mijn conclusie : de optionele previews van MS in hun officiële updates zijn de "flut pakketjes" - niet TSDoctor dus.

 

Dit wou ik toch even duidelijk maken.

 

Ik zal de maker van het "flutpakketje" hierover op de hoogte brengen.

Wees gerust, ik zal niet verklappen wat jij van hun programma denkt.

 

 

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Pluizebol zei:

Maar : intussen is de definitieve versie van Windows 10 21H2 beschikbaar geworden via de officiële Windows update, en die heb ik opnieuw geïnstalleerd.

Guess what : mijn "flut pakketje" werkt weer perfect.

 

goed nieuws dus

die preview 21H2 moet er dus niet op maar de official 21H2, spaart ook tijd als we dat nu weten

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...