Ga naar inhoud


Geen wifi verbinding op mijn MacBook air


peterksr49

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Old Satterhand zei:

De oplossing voor dit probleem moet je zoeken bij je VPN provider.

Als je een VPN verbinding actief hebt, loopt het al het internet verkeer via die VPN verbinding.

Maar de provider kan dat blokkeren.

Ik heb nu de vpn verbinding verbroken maar krijg nu in het netwerk structuur steeds dat vpn wilt verbinden hoe krijg ik dat nu weer weg zodat ik alleen de wifi verbinding hou.

de vpn connecties blijven maar proberen te verbinden hoe krijg ik die nu helemaal weg ?

ik heb overigens nu wel de wifi connectie werkend zo.

image.jpg

image.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, peterksr49 zei:

Ik heb nu de vpn verbinding verbroken maar krijg nu in het netwerk structuur steeds dat vpn wilt verbinden hoe krijg ik dat nu weer weg zodat ik alleen de wifi verbinding hou.

 

Geen idee, ben geen Apple kenner. Maar ik denk dat de beheerder van je MacBook dat zo ingesteld heeft.

 

1 uur geleden, peterksr49 zei:

ik heb overigens nu wel de wifi connectie werkend zo.

 

Dat had je al maar die werd gebruikt voor de VPN verbinding. Heb je dan nu al internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Old Satterhand zei:

 

Geen idee, ben geen Apple kenner. Maar ik denk dat de beheerder van je MacBook dat zo ingesteld heeft.

 

 

Dat had je al maar die werd gebruikt voor de VPN verbinding. Heb je dan nu al internet?

Wel internet maar de vpn verbinding blijft maar toegang vragen zie vorige post met foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, wanneer ik af ga op jouw informatie probeert je computer verbinding met het internet te maken via een vpn verbinding.

Er  is geen account naam ingevoerd.

 

Die vpn verbinding is een abonnement service, heb je wel betaald?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...