Ga naar inhoud


Geheugen Ultimo 4K


skippie1770

Aanbevolen berichten

Hallo,  Ik heb een VU+ Ultimo 4K.  Bij Informatie en Geheugen lees ik dat ik heb :

 

Total Memory : 1.616.000

Free Memory  : 1.223.564

 

Is dit correct of heb ik geheugen verloren ofzo ?  Was aan het kijken naar de informatie doordat mijn ontvanger traag door de kanalen zapt tegenwoordig.

 

Bedankt voor de antwoorden.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eventjes nog een vraag, Tonskidutch :  ik zie dat je VTI hebt geinstalleerd wat ik ook geprobeerd heb, enorme snelheid in zappen vergeleken met wat ik nu eropstaan heb, namelijk Openvix.  Het enige wat me opnieuw naar Openvix duwde was de problemen met opnames.   Opnemen op meerdere kanalen lukte niet, terwijl ik nu met gemak 7-8 programma's kan opnemen tegelijkertijd.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

even algemeen dar ik je setup niet ken

Als je de tuner configuratie juist hebt ingesteld (FBC tuner? ) dan werkt dat gewoon.

FCC fast channel change moet je ook wel aanzetten, maar levert soms problemen met een CI+ module

ik heb OpenPli en OpenVIX getest, beiden heel bruikbaar en mocht je het slim aanpakken kun je nog eens kijken naar flashen vanaf de harddisk

aangepast door Tonskidutch
linkje toegevoegd

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb FBC tuners ja, geen FBC setup met LNB's en coax.  Zou heel graag terug overstappen naar VTI maar weet hoegenaamd niet dus hoe de problemen bij opnames aan te pakken.  Spijtig.  En ik weet niet wat je bedoelt met 'slim aanpakken'.  Heb al geflasht via HDD, ja.

aangepast door skippie1770

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dus er hangt niets aan???????? uhm dat kan niet

leg je schotel configuratie nog maar eens op tafel

Ik heb dus de 2 tuners die erinzaten bij ontvangst van de ontvanger, ik veronderstel dat die 2 tuners FBC tuners zijn.  Verder heb ik een schotel met 4 LNB's (geen FBC LNB's) gericht op 13E - 19.2E - 23.5E en 28.2E en 2 switches, 4 input - 1 uitput per switch.  Dat is mijn setup.

aangepast door skippie1770

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

post scriptum

 

als het aan de instellingen van die CAM die jij hebt ligt, moet je toch even een nieuw topic aanmaken @skippie1770 of doorgaan op je vorige topic waar Mimisiku je uitlegde hoe die CAM in het VTI image werkzaam te krijgen

 

aangepast door Tonskidutch
vorig topic van jou

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox_Screenshot_2022-01-30T11-05-08_487Z.thumb.png.9ea3bdd7c84ae6d71981174c6d11aded.png

aangepast door Donkeyman

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...