Ga naar inhoud


Ontwikkeling OSCam lijkt stil te staan?


DBdrug

Aanbevolen berichten

In het verleden kwamen er geregeld meerdere builds per dag uit, tegenwoordig is het een stuk stiller wat dat betreft. Laatste build (11704) is van 29 november 2021, laatste 2 maand geen enkele update dus. Heeft dit een reden?

 

Voor de duidelijkheid, ik kan niet zeggen dat ik functionaliteit mis in OSCam en/of problemen ondervind met OSCam, dus in die zin ook geen update nodig wat mij betreft. Maar ik vind het wel opvallend dat er een groot verschil is met hoe het eerder ging en daarom dus de vraag of de ontwikkeling van OSCam stil lijkt te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Nou de hele site is anders vormgegeven tov die ik ken. En de nieuwste bijdragen in de forum discussies zijn al maanden oud.

Forum upgrade is al lang geleden doorgevoerd en als je kijkt bij de bijdrages dan zie je dat er iedere dag gepost wordt.

Dus ik snap helemaal niks van jouw insinuaties.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heeft Gorgone ook veel goede source bijdrages gedaan. Kwaliteit liet soms wellicht te wensen over en bijdrages waren soms te weinig doordacht, maar hij heeft wel de nodige positieve ontwikkelingen gedaan en ook dat OSCam stabieler werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

I beg to differ!

Het was voor de stabiliteit echt beter geweest als lieden zoals hij geen commit access gehad hadden.

Niks mis mee met bijdrages in de vorm van een patch die door een echte dev gereviewed en daarna pas gecommit.

Ik kan me bv nog goed heugen dat hij in een van zijn onbesuisde momenten alle source files aanpaste om 1 of ander onbenullig text opmaak dingetje waarmee hij effectief de blame voorgoed naar de knoppen hielp waardoor terugzoeken van issues voortaan stukken lastiger werd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...