Ga naar inhoud


Octagon sf8008 4k UHD E2 twin dvb-s2x


Doblo

Aanbevolen berichten

Alle zenders zijn netjes geïnstalleerd alleen zit ik met het probleem dat ik geen tv Vlaanderen zenders kan zien wat doe ik verkeerd ? Ik krijg alleen de zenders Free to air te zien? Mijn smard card word niet herkend  heeft iemand dit ook ervaren ? 

Mvg. Ferdi

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ga er van uit dat je ontvangst hebt op de TVV kanalen maar dat er geen beeld en geluid is.

heb je wel de softcam geinstalleerd (OSCAM) en de TVV reader geaktiveerd in de oscam reader webinterface ?

wat zegt de oscam logfile ? en wat zegt de oscam webinterface over je TVV kaart ? 

je hebt toch een aparte kaart, niet de CI-geintegreerde kaart ?

als het bovenstaande chinees is dan zou ik toch beginnen met me wat in te lezen over het gebruik van softcams, oscam en de webinterface. Er zijn hierover threads genoeg te vinden.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik meen dat PLI per default de CD readers opzet, niet de TVV readers. Is maar een kleine ingreep in de oscam webinterface, maar zonder die ingreep wordt de kaart niet herkend.......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt Jean Claude voor info ben in bezit van 1vu+duo 1vuzero 1 denson Road 1 dreambox dm7020hd  en sinds enkele dagen octagon sf8008 heb alle software tot nog toe steeds zonder hulp geinstallerd ik ben liefhebber en zeker geen prof daar sta ik nog ver af  bij mijn octagon lukt het mij niet ik heb Cc cam opstaan ik zie dat hij FTA ingesteld staat en weet dat ik dit zou moeten wijzigen  ik ben op zoek via USB stick op pc heb je mij nog bruikbare tips ?? Mvg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCcam 2.3.1 en 2.3.2 lezen géén M7 kaarten!! Op moderne 4K boxen installeer je OScam.. Mocht je CCcam hebben geïnstalleerd vanwege cardsharing (CCcam.cfg)dan kan dat ook in OScam….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...