Ga naar inhoud


Hoe scannen 5W multistream Franse zenders


7Kamp

Aanbevolen berichten

Quote

Ik heb hierboven alle transponder en multistream parameters gepost, die zijn actueel en daarmee ontvang ik de Franse programma's.

 

Ik mag ervan uitgaan dat hij mijn gegevens gebruikt heeft bij het scannen.

 

Bij jouw screenshot geef je FEC 9/10 mee daar waar de FEC 8/9 dient te zijn.

 

Het beste is checken met de plugin "TS Editor" die je download via "extensions".

Let op , na de installatie van de plugin vind je deze niet terug bij "applicaties" maar wel bij "kanalen zoeken".

Controleer dan even of alle gegevens kloppen volgens deze van Lyngsat. Indien niet kun je ze aanpassen en terug opslaan.

Zie screenshots.

1_0_19_601_6_20FA_DDE0000_0_0_0_20220325103934.jpg

1_0_19_601_6_20FA_DDE0000_0_0_0_20220325104106.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
1 uur terug, 7Kamp zei:

Klopt Ceesv ik heb jouw gegevens gebruikt. Blijft vreemd dat hij wel direct de Rai Multistream inleest maar de Franse Multistream weigert. Ik ga straks even de ladder op. Meteen even schotel en kop schoonmaken, kan nooit kwaad. En nameten. 

Heb je dan wel het juiste stream nummer ingegeven?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk is alles goed gekomen. Wel wat extra werk. Omdat het niet te vinden was waar de mogelijke fout zat heb ik zowel de schotel en lnb op de rotor vervangen door nieuw spul. Het was tenslotte vandaag toch lekker weer om te klussen aan de schotel 😄 De zaak goed gericht, loopt netjes door de boog. 23.5 Astra op 100% en de Franse Multistream op 5W haalt hij nu ook weer probleemloos binnen (85%). Nog belangrijker, ik heb eindelijk ook geleerd hoe je die Franse zenders toevoegt, dus dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan dit topic en het succes. Top! Fijn weekend allemaal. 

  • Like 1

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mooi dat alles weer werkt.

Bedankt voor de terugkoppeling!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...