Ga naar inhoud


Vanaf 2027 elektrificatie van kleine bedrijfswagens verplicht?


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Je weet dat je nu onwaarheden als vermoedens in een publiek forum dumpt.

https://www.nu.nl/economie/6157366/bill-gates-pompt-miljoenen-in-nederlandse-websuper-picnic.html

En dat vermoeden van de software, tja, who knows.

Microsoft heeft ook virussen gekregen, krijgen ook een oplossing van ome Bill.

Nu is Bill doctor geworden, heeft verstand van virussen, en een van de grote sponsors van het WHO, en met zijn foundation de oplossingen heeft voor corona en apenpokken, en waarschijnlijk de aankomende plandemieën.

Met zijn giga grote aankopen van landbouw grond in de USA, vermoed ik dat hij ook de beste landbouwer gaat worden.

Met zijn investeringen in de Food Innovation Hubs wereld wijd, vermoed ik daarbij ook dat hij deze brandende wagentjes nodig heeft om straks al dat lekkere genetisch gemanipuleerd eten rond te laten brengen.

Control the food, control the people.

Mag het misschien alleen maar denken, maar, van mij mogen er nog veel meer gaan branden...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Moderator

Het kabinet gaat per 2025 bpm innen op bestelauto’s met een verbrandingsmotor. Daarmee wil Den Haag zo’n 2,2 miljard euro ophalen en de elektrificatie van het wagenpark versnellen.

Door de maatregel wordt een nieuwe diesel-bestelauto gemiddeld 11.000 euro duurder.

Ondernemers lopen nog niet warm voor de aanschaf van een elektrische bedrijfswagen, ook niet als de aanschafbelasting (bpm) voor een dieselauto per 2025 wordt ingevoerd. Dat concluderen ondernemersverenigingen MKB-Nederland en VNO-NCW na een enquête onder zo’n duizend ondernemers. Voor veel van de ondervraagden is een elektrisch model geen reëel en rendabel alternatief, zo klinkt het. Een groot deel van de ondernemers blijft daarom zweren bij een dieselbak.

Bron ANP.

 

Het ontbreken van een dicht snellader net, het hoge eigen gewicht, waardoor er minder gereedschap mee kan en de beperkte actieradius laten ondernemers nog steeds kiezen voor diesel wagens.

Hierbij dient nog opgemerkt worden dat een moderne diesel niet meer vervuilt als een stekkerbus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denken moeten ze in Denhaag aan mensen over laten....

Aanhangers achter een elektra bedrijfswagen geeft een actieradius van nagenoeg  30 tot 100km en daar komt nog bij dat de meeste auto's niet eens geschikt zijn om een flinke aanhanger te trekken..... 

En die BPM daar heeft de ondernemer wel een oplossing voor......

In vijf jaar tijd schrijven bedrijven die auto af van de gemaakte winst en wat ze tekort komen tellen ze bij hun producten of uurloon er weer bij op.

Gevolg de consument mag het weer betalen......

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...