Ga naar inhoud


Schotel voor hotel


Rinus3835

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag voor de experts 

ik ben van de technische dienst van een groot hotel met 145 kamers.

we hebben op dit moment tv via een schotel verbinding ik denk dat het een verouderd systeem is hebben veel last van blokkerig beeld er staan twee schotels van ongeveer 80 cm op het dak we willen in de toekomst de gasten interactieve tv en Netflix aan gaan bieden maar we hebben nu al problemen met de tv’s gaat dit überhaupt wel werken.

of moet ik naar een kabel verbinding overgaan

gr. Rinus

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
Op 21-8-2022 om 09:28, Rinus3835 zei:

we willen in de toekomst de gasten interactieve tv en Netflix aan gaan bieden

Wil je compleet nieuw investeren?

 

De TV's moeten daar geschikt voor zijn.

In dat geval ga je naar iptv via een data netwerk.

Op 21-8-2022 om 09:28, Rinus3835 zei:

hebben veel last van blokkerig beeld er staan twee schotels van ongeveer 80 cm op het dak

In principe de schotels opnieuw uitrichten, of bomen snoeien die in het signaalpad staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interactief kan. Zorg wel dat je voldoende bandbreedte (internet) beschikbaar hebt.

Voor Netflix is een overeenkomst noodzakelijk, een van de eisen is een PMS koppeling. Maar zoals hierboven al aangegeven, laat je informeren door bedrijven die dit vaker leveren.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...