Ga naar inhoud


LCD4linux


B17

Aanbevolen berichten

Ik wil wat gaan experimenteren met deze plugin, maar kan geen Samsung SPF foto schermen meer vinden, die lijn is gestopt denk ik..

Weet iemand toevallig welk lcd scherm nog compatible is met deze plugin en die nog wel te koop is..? 😏

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk even op de VTi forums. Daar is een subforum gewijd aan deze schermpjes… Je moet wel een beetje netjes kunnen solderen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.i-have-a-dreambox.com/wbb5/forum/index.php?thread/165337-lcd4linux-plugin-wlan-web-android-pearl-samsung-lcd-display-an-der-dream-18-08-2/&pageNo=1

ook bij het IHAD forum dus een ellenlang topic over LCD4LINUX

 

en er zijn mannen die als DEV op beide fora tegelijkertijd actief zijn geweest

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op NL grootste verkoopsite staan er nog enkele tweedehands (oa. een SPF800P). Het is trouwens ook mogelijk om een tablet als display te gebruiken.

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Op de Dreambox 920 draait deze plugin prima, maar op de One krijg ik m niet aan de praat. (Beiden met Merlin image)

Als ik via de webif inlog krijg ik de volgende boodschap: no Picture .... Config-WebIF het aangegeven pad naar het plaatje klopt wel.

Als ik op de aangegeven regel druk krijg ik wel het config beeld, maar als ik dan op Log druk krijg ik weer dit bericht:

 

Deze site is niet bereikbaar

http://192.168.178.54/lcd4linux/config werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.

ERR_INVALID_RESPONSE
 
Kom nu niet echt verder....  😒

 

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijzonder USB3 kabeltje verwisseld voor usb2 kabeltje en display werkt.... kan echter nog geen log downloaden, blijft zeggen Deze Site Is Niet Bereikbaar. 😐

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...