Ga naar inhoud


Master Slave instelling


HansvW
Ga naar oplossing Opgelost door Frans B,

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

 

 

streams die via het internet opgeroepen kunnen worden (LAN of WLAN) werken niet altijd en ook werken die niet in elk enigma2 image

die URL's die opgeroepen worden zijn veelal tijdelijk van aard en daarnaast worden HTTP of HTTPS poorten nog wel eens foutief opgenomen in de settings

 

natuurlijk heeft een stream te maken met oscam indien dat via die softcam server als emu wordt aangeboden

Hetgeen illegaal is.

 

Ik zie veel teveel foto's in je afbeeldingen en veel te weinig informatie over de settings / streams kun je met dreamboxedit qua info en url gewoon tonen.

 

Ik beschik niet over dreamboxedit  en ook niet de kennis om er mee te werken.

Ik zou het wel willen.

m.vr.d. Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 minuten geleden, HansvW zei:

Ik beschik niet over dreamboxedit  en ook niet de kennis om er mee te werken.

Ik zou het wel willen.

m.vr.d. Hans

Het enige wat ik wil is, wat ik op de master doe: ok, pijl omhoog, blauwe toets, pijl 2x rechts, dan naar Stream NL regionaal & Lokaal, enter, 137 intikken en Rijnmond openen en dan krijg ik Rijnmond te zien. Dit zelfde doe op de Cliënt slaapkamer en dan komt er geen beeld (No Data).

Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben.

m.vr.gr.

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon die stream pakketten op de client box (slaapkamer) installeren. Als je IP settings in orde zijn, kan je direkt streamen. Dreamboxedit kan je zo gratis van hun site downloaden. Ik heb hier 2 boxen met dezelfde kanalenlijst. Streamen op de 2de box gaat probleemloos. Je kan dus ook met dreamboxedit de lijst van de main box lezen, en dan in de client box installeren.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Frans B zei:

Je kan gewoon die stream pakketten op de client box (slaapkamer) installeren. Als je IP settings in orde zijn, kan je direkt streamen. Dreamboxedit kan je zo gratis van hun site downloaden. Ik heb hier 2 boxen met dezelfde kanalenlijst. Streamen op de 2de box gaat probleemloos. Je kan dus ook met dreamboxedit de lijst van de main box lezen, en dan in de client box installeren.

Ik ga er mee aan de slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Frans,

ik heb toch weer je hulp nodig. Ik heb het programma gedownload en geïnstalleerd, maar het werkt niet. Moet er niet eerst instellingen gedaan worden?

Ik heb op de client naar de instelling gekeken. De volgende waarden zijn:

Host 192.168.1.78

HTTP 80

Streamingpoort 08001

 

Kunnen we niet telefonisch in kontakt komen, dat gaat waarschijnlijk sneller en direkter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...