Ga naar inhoud


software update Astoncrypt module 2.26


Satrobgina

Aanbevolen berichten


Waarom zou je een beperkende CI module gebruiken? Gewoon OScam gebruiken! Kun je tenminste 2 (soms) 4 kanalen tegelijk verwerken..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
58 minuten geleden, Satrobgina zei:

heb nog een Astoncrypt module, maar moet geupdate worden met software 2.26

Die software wordt niet meer via satelliet gedistribueerd.

Je kan hem in een bepaald merk/type ontvanger zelf updaten wanneer je de software zou hebben.

 

Er zijn leveranciers die hem misschien voor je zouden kunnen updaten.

 

De laatste keer dat er vraag naar was is in 2012 geweest, 11 jaar gelden.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kon met een Topfield 5500 met een .rec bestand wat t.t.v. de OTA update is bewaard. Wellicht een hobbyist die dit nog heeft. Maar waarom? Technische progressie heeft dat ding allang ingehaald..Zolang een losse kaart nog gaat is het onzin om zo’n module te gaan gebruiken..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De software bestanden staan in het door mij aangehaalde topic uit 2011.

Maar of je nog een Topfield 5xxx PVR kan vinden om het module te updaten?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m inderdaad laten opgraden dmv een Topfield, dit was al wat jaartjes geleden.

Ik moest naar een satelliet winkel in Almere omdat hij die Topfield speciaal daarvoor gebruikte.

Maar hopelijk kan je met de bovenstaande berichten aan de slag 

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En, gebruik je die aston cam nog ergens voor?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2023 om 17:36, ceesv zei:

En, gebruik je die aston cam nog ergens voor?

 

 

Hoi Ceesv,

Nee, die ligt in de kast bij mijn andere CI-modules; ik vond die CI altijd zeer goed werken, maar eerlijk gezegd geilde ik op dat brandende led lampje😁

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...