Ga naar inhoud


Foutmelding abonnement niet geldig


SailerPeter
Ga naar oplossing Opgelost door SailerPeter,

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Bij sommige zenders krijg ik de melding "uw abonnement niet geldig voor dit kanaal" (zender 44-55-63-64-71-72-448), bij andere "geen kaart ingevoerd" (zender 56) of "gecodeerd programma coderingssysteem Nagravision (1811), Viaccess (500)" (zender 30-34-449-450-452)

Ik heb een Basic+ abonnement, Technisat Technicorder ISIO S met een TVV kaartje in een CI module.

Wanneer de programmalijst wordt opgehaald, ontbreken er zenders (18, 103)

In een TVV Vlaanderen service center hebben ze mijn kaartje in hun decoder geplaats (zonder CI module) en getest op zender 55 en 56. Zij kregen ook geen beeld.

Het service center gaf mij een nieuw kaartje. Na heractiveren blijft het probleem.

Van een aantal zenders weet ik zeker dat ze vorige week nog werkten.

Bij de call desk van TVV zeggen ze dat alles aan hun kant werkt en dat het aan de Technisat ligt.

 

Heeft iemand een idee waaraan deze foutmeldingen liggen?

Hoe kan ik ze oplossen?

Kan ik dit verhelpen door een nieuwe CI+ module met geïntegreerde smartcard aan te kopen?

 

Met dank voor de gewaardeerde hulp

 

 

Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


De zenderlijst een laden, dan zie je dat sommige zenders enkel over internet te zien zijn. Welke Ci model gebruik je? Persoonlijk denk ik dat je beter hun off. decoder met ingebouwde chip koopt. Ben je van al die zever en problemen vanaf, want nu komen uw kanaalnummers niet overeen met hun volgorde. Waarschijnlijk zal je zelf de vrij gelaten zenders zelf moeten invullen om de volgorde van TV Vl te kunnen gebruiken.   https://m7cdn.io//tvvlaanderen/pdfs/zenderlijsten/zenderlijst-tv-vlaanderen-satelliet.pdf

 

aangepast door oble
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaarten gaan niet vaak kapot en ALS ze defect raken is meestal alles uit. Verdenk eerder de gebruikte CI module. Voor een correcte werking wordt nu de witte CI Module 3.5 aangeraden. Van deze heb ik hier al 2 klanten gehad die exact deze module defect hadden..

Begin eens met het vervangen van deze module..

 

Dit verklaart ook waarom je nieuwe kaart niet (her)aktiviert..

aangepast door Mimisiku
  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om te reageren.
Gezien bij het activeren van de nieuwe kaart het probleem niet opgelost geraakte, heb ik het callcenter van TVV terug gecontacteerd.
Na wat aandringen hebben ze mij beloofd een andere CI Module gratis op te sturen. Als alles goed gaat wordt deze dinsdag geleverd.
Wordt vervolgd...
 

Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...