Ga naar inhoud


Zendmast Spannenburg in gebruik genomen voor Digitenne


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Noordzee,

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, Noordzee zei:

Dat Kabel TV voor 20,95 bestaat voornamelijk uit SD-zenders. Ik heb dat wel eens gezien in een bed-and breakfast, maar daar dan je ogen zeer van doen

 

Dat moet dan enige tijd geleden zijn geweest. Inmiddels is vrijwel alles HD behalve de zenders van RTL en SBS. Zelfs Fox is in HD.

 

Het vergelijken van de zender pakketten is als het vergelijken van appels met peren.

Het is voor iedereen verschillend. Het voordeel van KPN is in ieder geval dat je overal kunt kijken, ook op de camping.

En dat zonder schotel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zondagochtend heb ik met hulp van uitstekende condities de steunzender Spannenburg ontvangen op een T2 geschikte meetontvanger. De signaalsterkte lag 9 dB lager dan Leeuwarden! Door het lage zendvermogen blijft Leeuwarden duidelijk de overhand houden. Mijn conclusie dat ik er op 116 km afstand niets aan heb blijkt helaas terecht.

 

De afstand van mijn huis naar Spannenburg is 17,7 km korter dan naar Leeuwarden dus het signaal komt eerder binnen maar dat is voor de guard interval werking in de ontvanger geen probleem.

 

MSKHk4014mai23.thumb.jpg.6abb5816cc03a68df22f35f0fd7d5994.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...