Ga naar inhoud


afstandbediening, universeel, goedkoop.


Aanbevolen berichten

Bij een grote winkelketen met (te) veel (te) goedkope spullen zag ik een afstandbediening

 

G . . . . universele afstandsbediening
8-in-1
€ 4,99/st
Artikelnummer 2540255

Is er iemand die daar ervaring mee heeft ?
Voor dat ik weer iets in huis haal wat . . . .

 

bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank, maar hoe programmeer je zo'n ding ?
Met code, of leren met andere AB ?

Ik had (heb) nog een " . . . 4you" bedenk ik me nu, met programmeer dinges op USB en een spartaans windows programmaatje.

Daar was ik toen best enthousiast over, op verzoek hebben ze toen ook apparaten toegevoegd aan de code bibliotheek, middels email naar Italië.

 

Maar nu gebruiken we (gelukkig) nog maar 1 AB,  de Vu+.

De reden voor deze vraag is om iemand anders te helpen met AB met leeggelopen batterij . . .

Die moet ik nog opereren, is van een oude DVD speler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indertijd geexperimenteerd met een Kodi remote met 4 programmeerbare knoppen. Hij leerde via IR signaal van je standaard AB. Mijn conclusie toen: de remote kent  een aantal codes, maar als je AB een code laat zien die de remote niet kent, gebeurt er niets. Ik vond de programmering onbruikbaar bij mijn apparatuur, maar voor Kodi was hij verder prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens mijn broer had dezelfde als mij, want die kocht een tweedehands Force DMaster satelliet Receiver, waarvan de afstandbediening niet meer goed werkte betreffende de oké button.

 

Die heeft dus toen alle commando's kunnen klonen op de 8in1 afstandbediening en hebben er plezier van gehad.

Verder zijn er meestal ook wel gegevens te vinden inzake de code die gebruikt moet worden voor de specifieke merken apparatuur.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...