Ga naar inhoud


wat is espthings.io?


simp

Aanbevolen berichten

Zoals Michel al aangeeft is espthings.io het enige andere domein waar een site op draait, en ik kan je vertellen dat die site letterlijk honderden euros kost per jaar aan content generatie. (De kosten van de prototypes van de ontwerpen etc.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

 

Ik krijg weeral dit vreemde scherm, ook als ik mijn passwoord intik kom ik niet verder.

 

Groeten,

 

Hugo

 

Dit keer heb ik wel een nieuwe topic geopend 😉

Beschuldig mij AUB niet van een topic te KAPEN.😵

 

 

 

image.thumb.png.8447429ef83057c25f11f9f0332a8d0e.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is je al eerder uitgelegd.

Dat is je 4g modem/router.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=4g+cpe+pro3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, en 4G CPE is Chinees!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
3 uren geleden, simp zei:

Zoals Michel al aangeeft is espthings.io het enige andere domein waar een site op draait, en ik kan je vertellen dat die site letterlijk honderden euros kost per jaar aan content generatie. (De kosten van de prototypes van de ontwerpen etc.)

 

Dat is een website waar gratis DIY projectjes worden geplaatst voor huisautomatisering die wij zelf ontwerpen en iedereen met een soldeerbout zelf kan bouwen.

 

Maar goed, dat had je ook zelf kunnen bekijken door de website gewoon te bezoeken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Michel gesloten en geopend dit topic
  • Beheerder
3 uren geleden, simp zei:

Hallo,

 

 

Ik krijg weeral dit vreemde scherm, ook als ik mijn passwoord intik kom ik niet verder.

 

Groeten,

 

Hugo

 

Dit keer heb ik wel een nieuwe topic geopend 😉

Beschuldig mij AUB niet van een topic te KAPEN.😵

 

 

 

image.thumb.png.8447429ef83057c25f11f9f0332a8d0e.png

 

Nee, je eigen topic kapen wordt lastig, maar je gaat wel volledig off-topic ;) 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Nu geraak ik er wel op. Heb vroeger veel velleman kitjes in elkaar gestoken. Mijn leven heeft toen een andere wending genomen en van die soldeerbout ben ik af gebleven. K moet nog dien tablet herstellen (of niet) Het blijft hier maar liggen. Ziek worden helpt ook niet.

 

We kunnen niet zonder de chinesen hé 

 

Off topic: Volgende week komt het ship binnen met mijn bestelling van maanden geleden,  Dan maar kopen dat mijn schotel het overleeft.

 

Hugo

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...