Ga naar inhoud


OpenPli opnemen naar synology NAS


Mike34
Ga naar oplossing Opgelost door Mike34,

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Ik heb een nieuwe internetprovider waardoor al mijn ip adressen veranderd zijn. Op zich geen punt want alles werkt.

Mijn opnames van de VU+ zero gingen al naar mijn synology NAS dus dat werkte.

Na de ip adres wijziging werkte het niet meer dus ben ik de boel opnieuw in gaan stellen. Dat werd zo'n zooitje dat ik mijn box maar helemaal opnieuw geflashed heb (openPli).

Na het flashen via de netwerk browser mijn nas geslecteerd en gemount. Hij staat nu gewoon actief (groen vinkje). Maar als ik op opnames klik en daarna op "geel" dan kan ik mijn NAS niet selecteren. Volgens mij heb ik het vorige keer precies hetzelfde gedaan maar dat weet ik niet zeker.

 

Iemand een suggestie wat ik kan doen om het aan de praat te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing
10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Synology webinterface van de NAS openen en de veiligheid / security aanpassen aan de nieuwe IP adressen.

en als er switches en andere periferie tussen hangt ook daar de nieuwe IP Class range en DNS aanpassen

Waar kan ik dat ook weer precies doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mike34 zei:

Waar kan ik dat ook weer precies doen?

In de synology Nas inloggen, configuratiescher, gedeelde map, je map kiezen waar je video's worden opgeslagen; tabblad bewerken kiezen, tabblad machtigingen en daarna tabblad NFS machtigingen, maken en het ip adres van je vu invullen daarna opslaan en testen of het werkt. 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, hugogertie zei:

In de synology Nas inloggen, configuratiescher, gedeelde map, je map kiezen waar je video's worden opgeslagen; tabblad bewerken kiezen, tabblad machtigingen en daarna tabblad NFS machtigingen, maken en het ip adres van je vu invullen daarna opslaan en testen of het werkt. 

Enorm bedankt. Dit was het inderdaad. Ik had niet meer aan deze setting gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...