Ga naar inhoud


Help Audiostream toevoegen aan zenderlijst ?


tuin

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk al jaren met de zenderlijst van Hans (Hanssettings) echter werkt al een tijdje de radiozender Schwarzwaldradio niet meer volgens deze lijst.

Wie kan mij helpen om de juiste Audiostream / URL van Schwarzwaldradio.com weer te achterhalen, zodat ik dat met Dreamboxedit kan aanpassen ?

 

Alvast bedankt   <>   Cees

aangepast door tuin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • tuin wijzigde de titel naar Help Audiostream toevoegen aan zenderlijst ?

net thuis, ga eens kijken, vanmiddag keek ik via de iPhone en daarmee doe ik zo geen dingen.

heb eens gecheckt en de stream komt via een cloud systeem, vindt geen bruikbare url van de stream om te gebruiken, ken dit systeem niet via een cloud dat de stream komt.

misschien dat andere hier meer raad weten hiermee.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het proberen door de maker van deze lijst vragen om die stream er in te zetten. Geef dan wel de stream op en mail het naar Hans@gmail.com.

Ik kreeg altijd een antwoord van hem als ik hem een vraag stelde.  

Elke maand ververst  Hans zijn settingslijst die op de site van OpenPli te downloaden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het doorgegeven aan Hans.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2023 om 12:45, tuin zei:

Hallo,