Ga naar inhoud


Help Audiostream toevoegen aan zenderlijst ?


tuin

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk al jaren met de zenderlijst van Hans (Hanssettings) echter werkt al een tijdje de radiozender Schwarzwaldradio niet meer volgens deze lijst.

Wie kan mij helpen om de juiste Audiostream / URL van Schwarzwaldradio.com weer te achterhalen, zodat ik dat met Dreamboxedit kan aanpassen ?

 

Alvast bedankt   <>   Cees

aangepast door tuin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • tuin wijzigde de titel naar Help Audiostream toevoegen aan zenderlijst ?

net thuis, ga eens kijken, vanmiddag keek ik via de iPhone en daarmee doe ik zo geen dingen.

heb eens gecheckt en de stream komt via een cloud systeem, vindt geen bruikbare url van de stream om te gebruiken, ken dit systeem niet via een cloud dat de stream komt.

misschien dat andere hier meer raad weten hiermee.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het proberen door de maker van deze lijst vragen om die stream er in te zetten. Geef dan wel de stream op en mail het naar Hans@gmail.com.

Ik kreeg altijd een antwoord van hem als ik hem een vraag stelde.  

Elke maand ververst  Hans zijn settingslijst die op de site van OpenPli te downloaden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het doorgegeven aan Hans.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2023 om 12:45, tuin zei:

Hallo,

Ik werk al jaren met de zenderlijst van Hans (Hanssettings) echter werkt al een tijdje de radiozender Schwarzwaldradio niet meer volgens deze lijst.

Wie kan mij helpen om de juiste Audiostream / URL van Schwarzwaldradio.com weer te achterhalen, zodat ik dat met Dreamboxedit kan aanpassen ?

 

Alvast bedankt   <>   Cees

 

In de eerstvolgende editie van de lijst van Hans is de stream weer werkend.

Dat de streams in die lijst niet werken komt omdat de duizenden streams niet allemaal constant gecontroleerd kunnen worden.

Input zoals dit van gebruikers is dus zeer gewenst.
Op het OpenPLi forum kan je de recenste lijst vinden, evenals in de feed van OpenPLi.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...