Ga naar inhoud


Reclamebrief CD over glasvezel internet only


pel

Aanbevolen berichten

Terwijl CD door hun geklooi met het afschaffen van mediaguard kaarten en CI modules sat kijken bezig is onmogelijk te maken proberen ze in feite interactieve tv via glasvezel als opvolger te promoten? Eerst dat promoten en dan de satelliet tv stoppen? Er kwam vandaag een reclamebrief, gewoon ouderwets met de post, met de vraag of ik al glasvezel internet heb want dan kan ik mooi mijn sat abo combineren met een  "glasvezel only" abo en een nieuwe HD ontvanger. (Uiteraard alleen HUN ontvanger in bruikleen o.i.d.?)  Ik woon midden in de stad maar glasvezel hebben we nooit gekregen. Ergens in 2011 allemaal flauwe smoesjes van Glashart of Lybrand, heel schimmig allemaal. Zgn. technisch onmogelijk: bullshit, bij andere flatblokken kon het gewoon wel. Echte reden: te weinig bewoners die wel een (duur!) abo wilden afsluiten. [Dat hierdoor ook problemen ontstaan met de vaste telefoon van KPN is hier wat offtopic maar KPN is bezig de vaste telefoon ook voor particulieren uit te faseren als je (oh foei!) nog steeds geen glasvezel hebt... Vaste telefoon: dat kan niet meer, je moet een smartphone hebben en iedereen heeft toch belvrees...]

Samengevat: ik vermoed dat er verband is tussen de plannen van CD en het gehengel of je al glasvezel hebt en dat op termijn sat tv kijken wordt vervangen door tv kijken via internet en dat ze daar al op inspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dan mag de kwaliteit van hun app zenders wel wat beter worden, een NPO1 Extra ziet er niet uit bij CD op de app.

dit getest met glasvezel 906/509 snelheid, dus daar zal het niet aan liggen, en de ontvanger kan 4K aan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD is al jaren hun online.nl aan het promoten, dat is niks nieuws.  Alleen dat je ze een brief sturen als je nog niet een eens glasvezel aansluiting hebt is natuurlijk niet heel handig maar geeft wel weer aan hoe goed ze geïnformeerd zijn. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...