reynaertdevos Geplaatst: 13 december 2023 Delen Geplaatst: 13 december 2023 Wegens aankoop van nieuwe meubelen heb ik een klein plaatsprobleem om mijn decoder M7SAT801 te zetten. Mag die op zijn zijkant geplaatst worden? Geeft dit misschien een probleem voor de kaart of voor afkoeling? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 13 december 2023 Moderator Delen Geplaatst: 13 december 2023 Ik dacht dat deze ontvanger een losse voeding heeft. Stel de ontvanger zo op op zijn zijkant dat alle ventilatieopeningen lucht kunnen happen. Kijk welke kant van de ontvanger warm wordt en houd die zijde boven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing oble Geplaatst: 13 december 2023 Oplossing Delen Geplaatst: 13 december 2023 Heeft geen Hard Disk, en een uitwendige voeding dus zie geen enkel probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reynaertdevos Geplaatst: 14 december 2023 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2023 OK, bedankt. Ik steek er nog 2 blokjes onder zodat er nog lucht onder kan. Opgelost. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen