Ga naar inhoud


Een aantal items in rubriek Receivers zijn geel gemarkeerd


Jürgen
Ga naar oplossing Opgelost door Boldor,

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen zie ik in de rubriek ‘Receivers’ een aantal topics die geel gemarkeerd zijn, zie bijlage.

Eerst dacht ik dat het aan mij lag maar ik kan het niet herstellen.

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Dit zowel op mijn iPad als Mac.

IMG_0101.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Jürgen, het lijkt erop dat je met je muis een stuk tekst hebt gemarkeerd.

Wanneer dat niet weg gaat door op de escape toets te drukken, zou ik de cookies voor sat4all wissen.

Hopelijk lost dat je probleem op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte maar als dat ook zo zou zijn dan krijg ik de gele markering niet weg.

Ik heb dezelfde range opnieuw met de muis gemarkeerd maar kon geen enkele bewerking vinden die dat ongedaan maakt.

Ook intussen de cookies en cache van Sat4all.com gewist maar zonder resultaat.

 

Ik laat het maar even voor wat het is, misschien herstelt het zich weer vanzelf, immer is het ook geen groot probleem.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Gebruik je op beide devices een specifieke addon of plugin? Dit wordt hoe dan ook niet door sat4all gegenereerd, dus moet het iets lokaals zijn.

Ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je onderaan de site het thema naar Dark wijzigt (hoe ziet het er dan uit) en weer terug.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat ik het weet maar denk het niet.

 

Zo net weer getest en het probleem is nu op de Mac opgelost maar nog niet op de iPad.

 

Wellicht heeft de door @Boldor aangedragen oplossing hieran bijgedragen.

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

 

Jammer, ik beschik niet over jouw hardware/software dus kan het niet testen maar herkende jouw plaatje meteen als mogelijk deze functie:

 

https://webkit.org/blog/13399/webkit-features-in-safari-16-1/#scroll-to-text-fragment

 

Scroll to Text Fragment

 

Safari 16.1 adds support for Scroll to Text Fragment, making it possible to include a text directive for finding a text fragment as part of a URL. When a user navigates to a URL that includes such a directive, the browser scrolls the text fragment into view and marks it with a persistent highlight.

 

Vertaling DeepL:


Scrollen naar tekstfragment


Safari 16.1 voegt ondersteuning toe voor Scroll to Text Fragment, waardoor het mogelijk wordt om een tekstrichtlijn op te nemen voor het vinden van een tekstfragment als onderdeel van een URL. Wanneer een gebruiker naar een URL navigeert die een dergelijke richtlijn bevat, scrollt de browser naar het tekstfragment en markeert deze met een blijvende markering.

 

Maar, dat is dus niet de oplossing.

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...