Ga naar inhoud


Wavefrontier t90, wideband of unicable lnb's?


bannadda

Aanbevolen berichten

Heb nu een wavefrontier t90 die ik weer wil opknappen alle bouten moeren rvs schotel opnieuw spuiten weet iemand of dat nog.wat uitmaakt dat ik hem opnieuw laat spuiten en dan moeten er nog nieuwe lnbs op zit nog steeds ik ben nog aan  het denken  om wideband lnbs of unicable lnbs te kopen wat is verstandig wil meerdere transponders gebruiken unicable lnbs moet je ontvanger voor geschikt zijn is dat ook het geval voor wideband lnbs wil meedere ontvangers aansluiten  alvast bedankt gr laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Hoeveel lnb's en hoeveel gebruikers heb je gepland?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar Wavefrontier t90, wideband of unicable lnb's?

28,2E 23,5E 19,2E 13  die wou ik sowieso eventueel nog een paar andere transponders wou 2 fbc tuers gebruiken en heb nog 4 normale tuners weet nog niet wat nog meer interessan is om te gaan ontvangen kwa transponders voor feeds maar daar moet ik mij nog wat over inlezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zou in dat geval gewone quad of quattro lnb's gebruiken en een 16/8 switch toepassen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fbc kan ik toch verschillende transponders tegelijkertijd gebruiken  heb ik dan geen unicable of wideband lnbs nodig

Had wel gekeken dat je met unicable meerdere kastjes aan kunt sluiten dat je dat ook met wideband lnbs kunt met z n kast er tussen maar ben er nog niet achter wat het verschil is tussen beide 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zou beginnen naar de prijs van de verschillende onderdelen en componenten te kijken.

 

Of mag het wat kosten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, die kan via de coax gevoed worden, met dc 11 tot 20 Volt.

Je hebt geen Horizontaal / verticaal omschakeling, maar 2 aparte uitgangen.

 

Je hebt er wel een speciale ontvanger of tuner voor nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2024 om 21:40, bannadda zei:

28,2E 23,5E 19,2E 13  die wou ik

als je vier posities per Unicable II wilt gaan verdelen in huis of aan FBC tuners is je laatste vraag niet relevant

ga eerst eens lezen over Unicable II met meer dan 2 satellietposities

 

 

inverto of jultec op internet hebben goede schematische uitleg

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...