Ga naar inhoud


Zorin software pakketten


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Hoi Linux vrienden,

 

Zojuist als probeerseltje eens de laatste versie van Zorin onder VMWare geïnstalleerd. Dat gaat werkelijk prima en ziet er ook nog eens goed uit.

Direct een update er achteraan gehad, ook prima.

 

Maar dan wil ik Lazarus installeren. In het Software overzicht staat alleen versie 2.2. Dat is een versie uit 1840! Waarom staat er alleen oude meuk als we al 48 versies verder zijn?

 

Die dan maar geïnstalleerd. Lijkt foutloos te gaan maar bij het opstarten direct een foutmelding dat de EXE niet te vinden is. Hoe dan?

 

Wat gaat hier nou niet goed? Zo'n verse installatie moet toch gewoon de laatste versies software ophalen?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Draaien de VMWare tools dan wel? Want ook daar kreeg ik een foutmelding met de Core versie. En volgens mij krijg je enkel de laatste software updates met Zorin Pro. Je kan proberen Lazarus van de officiele website te installeren https://www.lazarus-ide.org/index.php?page=downloads Maar die weg weet je zelf ook wel.

 

Ik heb Zorin Core er weer af gegooid na 2 weken omdat het niet helemaal lekker ging met het installeren van software en het netwerken via het local net hier was te beperkt.

 

Verders met je eens dat het er mooi uitziet.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2024 om 21:56, Penthe zei:

Draaien de VMWare tools dan wel?

 

Ja, althans die lijkt geïntegreerd te zijn omdat hij ziet dat je Zorin onder VMWare draait.

 

Op 29-3-2024 om 08:31, Tonskidutch zei:

er is een versie van wine die op zorin goed draait

 

Wine is ook al geïntegreerd. Mag aannemen dat dat dus wel werkt. Lazarus is gewoon via de standaard Software tool geïnstalleerd.Dus los van het feit dat je oude meuk geïnstalleerd krijgt werkt het ook nog eens niet.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...