hugogertie Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Gaatje boren op een plaats zoveel mogelijk uit het zicht en dan met een endoscoop camera erin kijken wat er achter zit, dan kom je erachter of dat het mogelijk is. 1 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Schetsje eraan gespendeerd: Is er een dragende dwarswand in het verlengde van die aanduiding 1? 3 uren geleden aangepast door Tonskidutch 1 Babooshka Kate Bush
wortellica Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 14 minuten geleden, Tonskidutch zei: Schetsje eraan gespendeerd: Is er een dragende dwarswand in het verlengde van die aanduiding 1? Nee alleen een wand van gips blokken 3 uren geleden aangepast door wortellica
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Als ik zo die overspanning zie dus terraslengte + kamer (parallel aan de gevel) kan het zijn dat we met situatie 2 te maken hebben. Heb je al eens die maat genomen van bouwmuur tot bouwmuur? tot 5 ã 6 meter zou dat zonder tussen steunpunt moeten kunnen Babooshka Kate Bush
wortellica Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 50 minuten geleden, Tonskidutch zei: Als ik zo die overspanning zie dus terraslengte + kamer (parallel aan de gevel) kan het zijn dat we met situatie 2 te maken hebben. Heb je al eens die maat genomen van bouwmuur tot bouwmuur? tot 5 ã 6 meter zou dat zonder tussen steunpunt moeten kunnen Wat bedoel je van bouwmuur tot bouwmuur de breedte van het huis of balkon? 2 uren geleden aangepast door wortellica
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Breedte huis! als ik stenen tel kom ik op 7,2 meter 1 Babooshka Kate Bush
wortellica Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Ik denk ook dat het bovenstaande constructie is, helaas. Bedankt voor het mee denken. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen