Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Geplaatst:
4 minuten geleden, Toyota zei:

Zorg ook eerst voor de juiste elevatie. Finetunen komt later wel.

Maar zet als eerste de rails van de lnb's onder de juiste hoek.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
25 minuten geleden, bellejt zei:

begrijp je nu niet dt die 10714 niet meer bestaat of maak je er een spelletje van ? Dan houd het voor mij op om ondersteuning te helpen

Ik had deze instelling niet gesaved op de finder, sorry..

  • Moderator
Geplaatst:

Leuk, maar is geen transponder op astra 1.

 

Deze transponder zit wel op Astra 2.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

11494 is goed, dus laat maar zo even staan.

Moeren iets aandraaien en dan rustig de schotel links rechts bewegen (eigenlijk niet draaien) om te zien of je nog links/rechts moet. Heb je het meeste signaal, dan gaan we aan de elevatie beginnen (boven/onder)

aangepast door Toyota
  • Moderator
Geplaatst:

Wanneer zijn bedoeling is om Astra 1 te ontvangen, zit hij verkeerd.

Hij kijkt nu naar een transponder die op Astra 1 niet voor komt.

 

Het lijkt erop dat hij met de Astra 1 LNB nu naar Astra 2 uitgericht is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
7 uren geleden, Racer009 zei:

Ik stop ermee! Allen bedankt voor de tijd/info!

Hoi Racer009, je schrijft vaak:"ik snap er niets van, dit is Latijn voor me"

Je moet gewoon niet opgeven.

En Latijns kan je ook leren hoor: Luctor et Emergo!

Dat betekent:"ik worstel en kom boven".

Succes,

D-box 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op 15-2-2025 om 23:03, D-box zei:

Hoi Racer009, je schrijft vaak:"ik snap er niets van, dit is Latijn voor me"

Je moet gewoon niet opgeven.

En Latijns kan je ook leren hoor: Luctor et Emergo!

Dat betekent:"ik worstel en kom boven".

Succes,

D-box 

Hoi @Racer009

Is het nog gelukt? of heb je er daadwerkelijk de brui aan gegeven?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:
Op 1-3-2025 om 02:26, D-box zei:

Hoi @Racer009

Is het nog gelukt? of heb je er daadwerkelijk de brui aan gegeven?

Ja voorlopig wel. Zal iemand laten komen die er verstand van heeft niet zoals ik :)

Geplaatst:

@Racer009

In ieder geval veel succes!

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...