Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
7 minuten geleden, bellejt zei:

weet je zelf nog wel in welk topic je antwoord want allesis gewoon verwarrend.Je ontvangt vreemde kanalen op een schotel die goed zou staan voor tvv en dan antwoord je niks en dan plots met de decoder gaat het goed.BESLUIT HIER : het ligt aan de TV.

Verder stop ik met antwoorden want het loopt gewoon door elkaar waardoor wij enkel onszelf belachelijk maken.Het beste verder

weet je zelf nog wel in welk topic je antwoord want allesis gewoon verwarrend.Je ontvangt vreemde kanalen op een schotel die goed zou staan voor tvv en dan antwoord je niks en dan plots met de decoder gaat het goed.BESLUIT HIER : het ligt aan de TV.

Verder stop ik met antwoorden want het loopt gewoon door elkaar waardoor wij enkel onszelf belachelijk maken. Het beste verder

de schotel staat gericht naar astra 3 want als ik de decoder aansluit kan ik alle kanalen van tvv op astra 3 bekijken en als u dit topic wat verder naar boven had bekeken heb ik geandwoord op een reactie van ceesv waar ik toen schreef dat het enige dat nog niet vervangen was de ontvanger was. Het andere topic waar het gaat over tvv te kunnen bekijken met een CI+ module op de 2 smart tv's is voor mij wat nu belangrijk is. Als ik de oplossing heb voor de Thomson tv in de camper waar ik momenteel kan uitporberen dan ken ik ook het porbleem van de LG tv in huis, m.a.w. de laatste topic is momenteel voor mij het belangrijkste .

aangepast door smurf3

Geplaatst:
4 minuten geleden, Mojo zei:

En DAARVAN word gevraagd welke dat zijn...

Ik ga deze echt niet opnoemen, ik ga de tv nu resetten om te zien of ik deze wel degelijk op België had gezet want als dat niet zo is kan ik blijkbaar TVV niet bekijken met een CI+ module.

• Moderator
Geplaatst:

Zonder antwoord op onze vragen kunnen we geen zinnige tips geven.

!00 kanalen in een vreemde taal, dan ontvangt die tv geen astra 3.

Je hebt 2 koppen op die schotel, welke kop selecteer je op die tv?

Wanneer je tv naar de verkeeerde kop kijkt, tja.

En daarom is het voor ons belangrijk welk vreemde kanalen je ontvangt.

Je hoeft ze niet alle 100 te melden, een 5 tal volstaat al.

Wil je geen antwoord geven, ook prima, maar dan kunnen we je niet helpen.

Trouwens, het Canaldigitaal info kanaal kan je ook ontvangen zonder ci module, het is niet gecodeerd.

Zolang je die niet op beeld krijgt kijk je naar de verkeerde satelliet.

En op Astra 3 zitten nagenoeg alleen gecodeerde zenders, 100 ongecodeerde zenders in een vreemde taal betekent dat je tv naar de verkeerde kop/satelliet kijkt.

Die ermee wat je goed dunkt, maar hier stoppen onze mogelijkheden, we hebben geen glazen bol.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
23 minuten geleden, ceesv zei:

Zonder antwoord op onze vragen kunnen we geen zinnige tips geven.

!00 kanalen in een vreemde taal, dan ontvangt die tv geen astra 3.

Je hebt 2 koppen op die schotel, welke kop selecteer je op die tv?

Wanneer je tv naar de verkeeerde kop kijkt, tja.

En daarom is het voor ons belangrijk welk vreemde kanalen je ontvangt.

Je hoeft ze niet alle 100 te melden, een 5 tal volstaat al.

Wil je geen antwoord geven, ook prima, maar dan kunnen we je niet helpen.

Trouwens, het Canaldigitaal info kanaal kan je ook ontvangen zonder ci module, het is niet gecodeerd.

Zolang je die niet op beeld krijgt kijk je naar de verkeerde satelliet.

En op Astra 3 zitten nagenoeg alleen gecodeerde zenders, 100 ongecodeerde zenders in een vreemde taal betekent dat je tv naar de verkeerde kop/satelliet kijkt.

Die ermee wat je goed dunkt, maar hier stoppen onze mogelijkheden, we hebben geen glazen bol.

jullie zijn gefixeerd op de schotel op het dak terwijl ik bezig ben met tvv op de tv te krijgen met de CI+ module en zoals ik al eerder schreef gaat het mij momenteel over de 2 tv waar ik geen tvv op kan kijken met de module ook niet op een schotel die goede ontvangst heeft zoals de autom. schotel op het dak van mijn camper. En het ben niet ik die alles door elkaar haalt als iemand een vraag stelt over één van de 2 tv's dan moet dat in het topic over de tv's en niet in dit topic, maar wees gerust er zijn op dit forum die het wel goede doen en heb ik nu het probleem wat tvv beterft opgelost en wil ik die mensen bedanken en niet diegene die denken dat ze met kiekes te doen hebben.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen