Hansen Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Inmiddels werkt de boel als eerder in de Zgemma H7c. OpenPli als vanouds en ook de Oscam werkt zoals het moet kunnen. Was wel even zoeken naar een en ander. Belangrijkste is voor mij dat ik nu met 1 box opnames (ook gecodeerde) zowel op satelliet als kabel kan maken en kan kijken/zappen op de ander tuners.
Dreeke Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 5 uren geleden, Hansen zei: Inmiddels werkt de boel als eerder in de Zgemma H7c. OpenPli als vanouds en ook de Oscam werkt zoals het moet kunnen. Was wel even zoeken naar een en ander. Belangrijkste is voor mij dat ik nu met 1 box opnames (ook gecodeerde) zowel op satelliet als kabel kan maken en kan kijken/zappen op de ander tuners. Gelukkig heeft deze Gigablue ruimte voor twee DVB-S2 tuners en twee DVB-C/T tuners, zodat je eigenlijk maar één ontvanger nodig hebt 😉 Groet, André Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C) - Cahors Big Bisat Provider abo: Ziggo Internet Elite en TV Start CI+ Werkbankhobby: Freely tv - Sky Stream - Viark box - Fire tv UK
Hansen Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 48 minuten geleden, Dreeke zei: Gelukkig heeft deze Gigablue ruimte .... Ja klopt bijna. Ik heb ook nog een Zgemma H7s in gebruik. Dit voor het geval dat ik een opname wil maken van een bezette transponder/zender. Ik neem erg veel op, maar wis 95% al na heel even kijken. Maar ja dan hou ik wel pressies dat over waar ik van hou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen