bellejt Geplaatst: gisteren om 09:08 Geplaatst: gisteren om 09:08 via DCC kan het en met de oscam manager moet je normaal niet herbenoemen maar hem starten en aanvinken starten bij begin Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:54 Geplaatst: gisteren om 09:54 45 minuten geleden, bellejt zei: de oscam manager de softcam manager toch? 48 minuten geleden, intruder zei: En er staan ook nog diverse andere oscam bestanden in de map kan ik die dan verwijderen? ja dat kun je doen Hot For Teacher Van Halen
bellejt Geplaatst: gisteren om 09:58 Geplaatst: gisteren om 09:58 yep tonski typo 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
intruder Geplaatst: gisteren om 12:13 Geplaatst: gisteren om 12:13 Bedankt voor de info, ik heb de oscam-open_arm-11884 (herbenoemd "oscam") in de folder usr/bin gezet.....maar zie in VTI cam centrum deze niet staan. De 11883 versie heb ik geinstalleerd middels .ipk bestand, dit gaat vrij eenvoudig. VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
intruder Geplaatst: gisteren om 12:59 Geplaatst: gisteren om 12:59 (aangepast) Ik heb er alles afgegooid, de nieuwe oscam erin........maar als ik in VTI cam centrum kijk, zie ik daar nu alleen nog een CCcam en OSCAM 11420....hoe weet ik nu zeker dat de laatste versie gebruik van OSCAM is 11884. gisteren om 13:10 aangepast door intruder afbeelding wat kleiner gemaakt VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
bellejt Geplaatst: gisteren om 13:12 Geplaatst: gisteren om 13:12 webif geeft die info (op je PC) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
intruder Geplaatst: gisteren om 13:14 Geplaatst: gisteren om 13:14 Via de webinterface kan ik wel zien dat ik de laatste versie van OSCAM gebruik.....kan ik dat ook aanpassen zodat ik de goeie versie ook in VTI cam centrum zie. VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
bellejt Geplaatst: gisteren om 13:33 Geplaatst: gisteren om 13:33 zal iemand met vti moeten zeggen want ik heb openvix op alle decoders en daar toont de softcam manager welke in dienst is/zijn Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mimisiku Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Bij VTi moet je het script aanpassen wat de softcam start! Daar zet je de corrwcte versie in. De bestandsnaam geef je gewoon de versie van oscam in.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
intruder Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) Gevonden: /usr/script Hier staan de softcam-startscripts oscam_cam.sh en hier kan de de versie aanpassen. Ik doe dit via DCC. Bedankt voor de info. 19 uren geleden aangepast door intruder DCC toegevoegd VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) Het klopt niet helemaal wat je schrijft over het vervangen en of aanpassen. Als je zelf de scripts gaat aanpassen en de binaries gaat overschrijven zou dat wel kunnen. Maar ik heb hier uitgelegd hoe je het IPK van T-J kan installeren en dan is dat allemaal niet nodig, met dat overschrijven en script aanpassen. groeten en al zeker niet als je VTI gebruikt 6 uren geleden aangepast door Tonskidutch Hot For Teacher Van Halen
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Het klopt niet helemaal wat je schrijft over het vervangen en of aanpassen. Als je zelf de scripts gaat aanpassen en de binaries gaat overschrijven zou dat wel kunnen. Maar ik heb hier uitgelegd hoe je het IPK van T-J kan installeren en dan is dat allemaal niet nodig, met dat overschrijven en script aanpassen. groeten en al zeker niet als je VTI gebruikt Wel als je een niet TJ gebaseerde OScam binary installeert! Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen