satvet Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Mijn tracvision werkt prima voor de ontvangst van horizontale kanalen, schakel ik over naar een verticaal kanaal heb ik enige seconden prima beeld en geluid, ontvangstsignaalsterkte blijft hoog maar daarna valt de kwaliteit sterk terug, geen beeld geen geluid af en toe heel kort wel beeld maar dan gaat de schotel zoeken en blijft zoeken. Ik heb niet getest op alle kanalen maar voor de kanalen die ik getest heb klopt het H/V verhaal en ik heb na installatie de ontvanger de kanalen maar thuis op de vaste schotel laten inlezen omdat bij het scannen steeds weer gezocht werd door de schotel, kennelijk door hetzelfde probleem als omschreven, Is dit een software probleem of zit het in de hardware van of de schotel of de stuurunit van de schotel. De TV tuner zelf zat het niet zijn lijkt mij.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Over welke satelliet hebben we het? Hoe groot is die schotel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen