Sprietje Geplaatst: dinsdag om 16:35 Geplaatst: dinsdag om 16:35 1 uur terug, Old Satterhand zei: Beste @Sprietje , het wordt toch echt eens tijd dat je je een satellietmeter aanschaft met spectrum weergave. Dan had je deze tamelijk onbenullige opmerking niet geplaatst. Kijk maar eens wat je ziet als je het totale spectrum bekijkt op de lage band van de A3, voor een weergave van de verticale transponders: De ontvangst van deze transponder is net zo goed als had ik op de hoge band afgestemd, vandaar dat je in dit geval deze transponder prima kunt gebruiken. Alleen de sterkte is wat lager omdat de transponder nu hoger in de IF band zit. Voor de horizontale frequentie is er op moment van schrijven ook een oplossing, hoewel ik niet weet hoelang deze transponder nog beschikbaar blijft. Let op de hoge Noise Margin, deze is wel heel makkelijk te ontvangen: Om de slimmeriken voor te zijn: De info op flysat klopt niet zoals je kunt zien. Je gaat er ook maar even totaal aan voorbij dat 11778V en 11798 niet eens bestaande transponders zijn. Dit soort verkeerde informatie moet je zeker niet invoeren.
Old Satterhand Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden (aangepast) 17 uren geleden, Sprietje zei: Je gaat er ook maar even totaal aan voorbij dat 11778V en 11798 niet eens bestaande transponders zijn. Dit soort verkeerde informatie moet je zeker niet invoeren. Daar heb ik het inderdaad niet over gehad, dat was al besproken. Daarom laat ik ook alternatieve transponders zien. Maar kennelijk heb je mijn bericht niet helemaal begrepen, daarom heb ik er een grafische voorstelling van gemaakt. Die frequenties die je noemde bestaan overigens wel degelijk, maar daar kan de tuner van de Tracvision niet op locken, het zijn test transponders, ze bevatten alleen een carrier. Die ontvangt de Tracvision wel, maar loopt waarschijnlijk vast. Dus niet gebruiken, tot zover zijn we het eens. 15 uren geleden aangepast door Old Satterhand
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen