Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vandaag bij het opstarten vraagt de ontvangen via FPGA update, gaat vervolgens bestanden verwijderen, updaten en valt dan in HW error. Ik heb via de usb de sw proberen te updaten en dan geeft hij dit aan via het display dat dit ook gebeurt, na reboot of opnieuw opstarten krijg ik weer hetzelfde als hierboven, kom dus ook niet in het menu van de ontvanger. Hoe kom ik hier uit en wat is er aan de hand met de ontvanger? 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

ik ben 1 stapje verder gekomen en vermoed dat het te maken heeft met het laden van de image maar heb vti en openpli nieuwe en oude image geprobeerd maar zonder suc6. Ik zoek de originele sw van de vu solo2 want die kan mij wellicht helpen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Hi Tonskidutch, de VU solo2 wordt bijna dagelijks gebruikt op de studeerkamer en draait al jaren met vti. Eergisteren bij het opstarten kwam er geen beeld meer op tv en op het scherm van de ontvanger stond HW Error en de box start om de 2 a 3 minuten opnieuw op met een riedeltje aan meldingen alsof hij sw aan het installeren is. Als je de link volgt zie je wat mijn probleem is,  https://jb8a8f8.com/support/index.php?threads/vu-solo2-hw-error.617/#:~:text=HW-Error means the driver,all worked from that moment.  Heel bijzonder na al die jaren maar de ontvanger is dus overleden. Heb ook net als in de link alles geprobeerd met oude sw en originele sw maar probleem blijft.

Opzoek naar een 2e handsje dus

Alfred

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen