Tonskidutch Posted May 13 Posted May 13 Ik kijk dagelijks aan de pC via Ziggo Go naar programma's die ik gemist heb. Maar steeds vaker een foutmelding 1008 of was het 1003 dat het programma niet kan worden weergegeven met excuus voor het ongemak. Als ik de app sluit en weer opstart gaat het weer, maar dat komt soms 3 4 keer per uitzending voor. Is iemand die hetzelfde ervaren heeft. Nescio Nits
Baspaul Posted May 29 Posted May 29 Heb ik ook weleens last van gehad. Oplossing was cookies en browsegegevens wissen, of anders een een andere browser proberen?
Tonskidutch Posted May 29 Author Posted May 29 @Baspaul, doe ik na elke internet sessie. En toch hou ik die storingen. Nescio Nits
Tonskidutch Posted June 4 Author Posted June 4 Het is vervelend maar een aanhoudend probleem, midden in een uitzending per Ziggo Go app stopt de weergave. Dan moet ik de browser sluiten en opnieuw het desbetreffende programma oproepen. Bij terugkijken moet je dan ook weer doorspoelen en bij online kijken heb je dus een stuk van de uitzending gemist. Ik gebruik Firefox actuele versie. Nescio Nits
Tonskidutch Posted July 2 Author Posted July 2 Nou is het deze week alweer raak met de app Ziggo GO niet heel goed Is dat misschien puur mijn regio via hun internet, want op de kabel ontvanger heb ik die problemen niet ter gelijkertijd en uiterst zelden storing. Nescio Nits
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now