Jump to content


Recommended Posts

Posted

Ik kijk dagelijks aan de pC via Ziggo Go naar programma's die ik gemist heb.

Maar steeds vaker een foutmelding 1008 of was het 1003 dat het programma niet kan worden weergegeven met excuus voor het ongemak.

Als ik de app sluit en weer opstart gaat het weer, maar dat komt soms 3 4 keer per uitzending voor.

 

Is iemand die hetzelfde ervaren heeft.

Nescio

Nits

 

 

  • 2 weeks later...

Posted

Heb ik ook weleens last van gehad. Oplossing was cookies en browsegegevens wissen, of anders een een andere browser proberen?

Posted

Het is vervelend maar een aanhoudend probleem, midden in een uitzending per Ziggo Go app stopt de weergave. Dan moet ik de browser sluiten en opnieuw het desbetreffende programma oproepen. Bij terugkijken moet je dan ook weer doorspoelen en bij online kijken heb je dus een stuk van de uitzending gemist.

Ik gebruik Firefox actuele versie.

 

 

Nescio

Nits

 

 

  • 4 weeks later...
Posted

Nou is het deze week alweer raak met de app Ziggo GO niet heel goed

Is dat misschien puur mijn regio via hun internet, want op de kabel ontvanger heb ik die problemen niet ter gelijkertijd en uiterst zelden storing.

Nescio

Nits

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...