Tonskidutch Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei Ik kijk dagelijks aan de pC via Ziggo Go naar programma's die ik gemist heb. Maar steeds vaker een foutmelding 1008 of was het 1003 dat het programma niet kan worden weergegeven met excuus voor het ongemak. Als ik de app sluit en weer opstart gaat het weer, maar dat komt soms 3 4 keer per uitzending voor. Is iemand die hetzelfde ervaren heeft. Inizió Paolo Frisu, Bebo Ferra, Sonia Peana
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Niemand dus? nou ja ik ga bellen Inizió Paolo Frisu, Bebo Ferra, Sonia Peana
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen