Tonskidutch Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei Ik kijk dagelijks aan de pC via Ziggo Go naar programma's die ik gemist heb. Maar steeds vaker een foutmelding 1008 of was het 1003 dat het programma niet kan worden weergegeven met excuus voor het ongemak. Als ik de app sluit en weer opstart gaat het weer, maar dat komt soms 3 4 keer per uitzending voor. Is iemand die hetzelfde ervaren heeft. House Of The Rising Sun BTO
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei Auteur Geplaatst: 25 mei Niemand dus? nou ja ik ga bellen House Of The Rising Sun BTO
Baspaul Geplaatst: 29 mei Geplaatst: 29 mei Heb ik ook weleens last van gehad. Oplossing was cookies en browsegegevens wissen, of anders een een andere browser proberen?
Tonskidutch Geplaatst: 29 mei Auteur Geplaatst: 29 mei @Baspaul, doe ik na elke internet sessie. En toch hou ik die storingen. House Of The Rising Sun BTO
Tonskidutch Geplaatst: 4 juni Auteur Geplaatst: 4 juni Het is vervelend maar een aanhoudend probleem, midden in een uitzending per Ziggo Go app stopt de weergave. Dan moet ik de browser sluiten en opnieuw het desbetreffende programma oproepen. Bij terugkijken moet je dan ook weer doorspoelen en bij online kijken heb je dus een stuk van de uitzending gemist. Ik gebruik Firefox actuele versie. House Of The Rising Sun BTO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen