satvet Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Nou, de kat kan het niet geweest zijn die is enige weken geleden overleden, maar de voeding van een switch lijkt het begeven te hebben maar ook met de box direct aan de Fritz wordt die niet gevonden. Nu eerst maar eens die switch fixen want daar hangen 7 andere IP's achter. Het enige wat de zero doet is om de zoveel minuten even op zwart gaan.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Hij herstart dus. Dat is een mechanisme dat ik ook al een paar keer heb gehad wegens een IP adres fout. Als je dat laat doorgaan moet volgens mij uiteindelijk een aanspreekbare box klaar staan voor communicatie en instal wizard. Ik kan je natuurlijk niet garanderen dat zo'n oude zero niet stuk kan, dat kan altijd. kijk eens in de router naar de adressen als je switch is vervangen Open Your Mind U.S.U.R.A
bellejt Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden zou ook de voeding van de zero ff veranderen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
satvet Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Nou, het is een spiksplinternieuwe zero zo uit de doos. De switch is kennelijk overleden, vond uiteindelijk nog een universeel voeding met alle spanningen behalve de nodige 5 volt, maar uiteindelijk blijkt het de switch zelf te zijn, zowel met eigen voeding als met universeel 4,5 of 6, heel zwak licht van een ledje. Ook in de Fritz al gezocht naar de zero, eerder vond hij die keurig (kreeg bij eerste start vreemd genoeg wel het IP van de Ultimo die fix staat) maar had 'm op 95 fix staan voor flashen, maar zowel Berny als de Fritz vinden 'm niet, daarom vanavond maar even een cross gebruiken. 4 minuten geleden, bellejt zei: zou ook de voeding van de zero ff veranderen die zat wel op zelfde stekkerblok, maar blijkt de switch te zijn, hoop maar dat dat toeval is.........
satvet Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden De lampjes op de RJ45 blijven uit, vrees toch dat er een overeenkomst is.....
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Moderator Geplaatst: 10 uren geleden 32 minuten geleden, satvet zei: Nu eerst maar eens die switch fixen want daar hangen 7 andere IP's achter. Je klok loopt ook achter. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satvet Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden 12 minuten geleden, ceesv zei: Je klok loopt ook achter. welke? de digitale zijn allemaal gesynchroniseerd en de beide opwindklokken kun jij niet zien maar die zijn maar heel af en toe precies gelijk.
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Ja kijk als je niet wilt antwoorden dan hebben we er ook geen moeite mee dat het niet meer goed komt. 49 minuten geleden, satvet zei: Nou, het is een spiksplinternieuwe zero zo uit de doos. dat vroeg ik toch al eerder welk type 4K dien JIJ eraan toe te voegen. Open Your Mind U.S.U.R.A
bellejt Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden inderdaad want als je het verkeerde image flashed kan je hem evengoed direct in de kliko gooien 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Het is wel zo dat met VTI een dergelijke fout niet kan optreden. Maar goed dat doet er nu niet meer toe. Stuur hem maar eens naar mij op via de post. Open Your Mind U.S.U.R.A
satvet Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Het is een Zero, wel nieuw maar NIET het 4K type, dus geen Zero 4K. Bedoeld voor aan boord en als ik al 4K wilde dan zeker niet daar. Wel even aan gedacht mijn Solo, die ook op 12V werkt door te schuiven, maar ook in de slaapkamer geen 4K TV. Heb je misschien op het verkeerde been gezet met "nieuwe Zero" De switch blijkt nog springlevend, zijn enkel de led's die heel erg zwak zijn, op zich wel zo prettig.
satvet Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Heb nog een laatste poging gedaan met de box helemaal kaal, geen netwerk, geen sat (kabel was in gebruik 😉 ) en met de laatste versie van VTI en met succes, hij leeft weer inclusief netwerk en ook de juiste sat's. Vreemd dat Vu de boxen aflevert met een niet up to date satelliet overzicht. Bedankt Tonski! En nu er maar eens over gaan denken ook de Ultimo en de Solo over te zetten naar VTi...............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen