Mojo Geplaatst: gisteren om 19:32 Geplaatst: gisteren om 19:32 2 x insteek tuner te koop. 1x DVB-S2 en 1x DVB C/T (geen T2) Prijs 20 euro/stuk You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
sattv4iedereen Geplaatst: gisteren om 20:36 Geplaatst: gisteren om 20:36 Kan je de huidige kabelkanalen ontvangen? Voor telenet. Verzend je die als ik betaal aub? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mojo Geplaatst: gisteren om 20:41 Auteur Geplaatst: gisteren om 20:41 4 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Kan je de huidige kabelkanalen ontvangen? Voor telenet. Verzend je die als ik betaal aub? Ga ik wel van uit. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden heb hier de turbo versie van de dvb-c /t en die kan telenet ontvangen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden 1 minuut geleden, bellejt zei: heb hier de turbo versie van de dvb-c /t en die kan telenet ontvangen Wat probeer je te zeggen? De turbo versie is toch een externe tuner? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden (aangepast) ja maar de insteek heeft dezelfde eigenschappen.Je moet wel de juiste driver installeren en denk dat die voor de insteektuner mss al in het image zit.Gecodeerde kanalen is nog de vraag maar de 22 vrije komen hier binnen met de juiste gegevens die je bij telenet vind op hun site 15 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden 17 minuten geleden, bellejt zei: ja maar de insteek heeft dezelfde eigenschappen.Je moet wel de juiste driver installeren en denk dat die voor de insteektuner mss al in het image zit.Gecodeerde kanalen is nog de vraag maar de 22 vrije komen hier binnen met de juiste gegevens die je bij telenet vind op hun site Probeer je een discussie te starten of denk je werkelijk dat je een DVB-C tuner echt land afhankelijk is? 2 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden DVB-C tuner is weg. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden DCB-S2 ook weg dus kan gesloten worden You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten