astro iris Geplaatst: woensdag om 10:41 Geplaatst: woensdag om 10:41 Alles achter de betaalmuur en .....  apps apps apps apps apps 😔  https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250527_97363752?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding&fbclid=IwY2xjawKjxvxleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBJdTRHTGVtcUVoMjFVSEx6AR4_z8qj67lL16OND_JnGyr7ySo6BMsbzxcfrhlJb35siVpE9kEmyuP7fF1haQ_aem_GHDv8nlsa7x-mdDfKWOMLw
moonchild Geplaatst: woensdag om 18:42 Geplaatst: woensdag om 18:42 Gefeliciteerd met je voetbalvrije TV 1 Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm  VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden (aangepast) Ja volgens mij @astro iris hebben ze Ai / Ki ontdekt om onze kijk en of leesgewoonten te belemmeren.  Ik zie het al sinds twee/drie weken dat we steeds meer worden getreiterd met die betaalmuren en cookies die ze eigenlijk niet mogen gebruiken. Nou dan kun je dus ook al die kranten uit het internet halen / weglaten. En maak er dan maar weer een papieren krant van. dan zien we wel of die kranten levensvatbaar zijn met de nieuwe kosten voor drukwerk. p.s. wij betalen via de belasting ook voor internet een bijdrage dat zou men eens moeten aankaarten.   18 uren geleden aangepast door Tonskidutch Smoke On The Water Deep Purple Â
astro iris Geplaatst: 14 uren geleden Auteur Geplaatst: 14 uren geleden Tja de kranten, die ligt normaal hier elke morgen naast mij tijdens mijn ontbijt. Maar sedert BPost de kranten niet meer bedeelt en het nu een Franse privé firma is, is dit niet meer elke dag zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen