bellejt Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) ik verkoop daarom een VU+ duo 2 gereviseerd door mij omdat ik er nog eentje heb als slave (slaapkamer) naast een octagon SF8000 combi (keuken) en dat gaat prima over een ethernet kabel. De 4K box is master.Lekker goedkoop kijken overal in huis en opnames komen op de master. 3 weken geleden ook een VU+ hersteld van op het forum hier met het schakelaar probleem en nu ook de schakelaartjes en condensatoren in huis om te herstellen (beide gevonden in china) 16 uren geleden aangepast door bellejt 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Heb nog even gekeken, maar de Ultimo4K (het topmodel) is nergens te koop als nieuw. (uit productie) Uno4K Zero4K Duo4K se Die modellen wel nog, maar niet overal. overigens 4K is nog steeds zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer beperkt bij de providers. The Best Tina Turner
bellejt Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden ultimo is stopgezet maar de 4K SE BT is mondjesmaat verkrijgbaar en je moet snel zijn.De andere merken volop verkrijgbaar en dikwijls veel goedkoper .De ouder vu's komen in 2dehands voorbij en soms een ultimo maar had liever een nieuwe box met garantie (en is nu externe voeding ook).De beide duo 2's die ik heb zijn door mij hersteld met betere condensatoren en het schakelaartje van de ultimo is meestal de oorzaak van defect Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Begrijpelijk @bellejt. De 4K waanzin is eigenlijk voor die illegale kopieën downloaden. Op Tv is er nagenoeg niks 4K bij de providers. Dus ik zou ook een degelijke Duo2 nemen die gereanimeerd is vooral wegen de kosten alleen al. The Best Tina Turner
bellejt Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden heel blij met de 4K want de duo2 kon bepaalde films niet afspelen en de octagon wel dus maar een vu+ 4K gekocht.Wat moet een mens anders met zijn centen doen als je de ganse dag tv hebt openstaan en meestal op engelse kanalen of een filmpje kijken. 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
pel Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden 9 uren geleden, pel zei: Ja, met de verkeerde frequentie. Op wat heet de "Technische zenderlijst"van 16/5/25 van CD stond hij wel goed vermeld. Die gegevens gebruikt bij "Handmatig zender zoeken". UPDATE: https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/alles-over/satelliet-tv/zenderlijst-inladen/ Het zou kunnen dat de ontvanger niet automatisch de laatste zenderlijst voor fastscan heeft ingeladen. Vandaar wellicht het frequentieverschil, wellicht bij meer zenders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen