Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 07:55 Geplaatst: gisteren om 07:55 Video uit mediatheek van ARD afspelen lukt niet omwille van geoblocking, is dit te omzeilen?
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 07:58 Moderator Geplaatst: gisteren om 07:58 3 minuten geleden, Jan Ambers zei: is dit te omzeilen? Je afspeel apparaat "verhuizen" naar Duitsland! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:05 Geplaatst: gisteren om 09:05 Ik speel dagelijks mediathek uitzendingen omdat het mij beter uitkomt overdag. Geen enkel probleem gezien behalve die van de MDR. test deze maar eens https://cdn-storage.br.de/MUJIuUOVBwQIbtC2uKJDM6OhuLnC_2rH5K1S/_-OS/_28G_A8H571S/6b14aa13-fea8-499f-803a-da2e5bcc058e_X.mp4 hubert und staller politie serie Bombs Faithless
Jan Ambers Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden Die link doet het voortreffelijk! Verander ik locatie naar DL dan speelt ie lied/lied en de totale opname zit niet in de inhoud??De regio kan ik niet veranderen Moet ik me aboneren bij ARD?
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden De mediathek plugin / app voor VTI en andere images daar kun je een regio kiezen als je in het menu zoekt. Die echter niks doet is MDR wegens die geoblocking. Dus op de satelliet receiver met die app geïnstalleerd moet je terwijl je de app open hebt met de menu knop een regio kiezen. Als het werkt op de pC werkt het ook met de satelliet receiver. Bombs Faithless
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen